Ludvig86 Skrevet 10. juni 2023 Del Skrevet 10. juni 2023 Hei! Jeg er på jakt etter en fotoskriver som har mulighet printe ut i A3-format. Jeg er ikke ute etter noen "high-end" modell, da den ikke skal brukes til noe profesjonelt, men privat. Har sett meg ut en Canon PIXMA iX6850 fotoskriver siden den var innenfor prissjiktet jeg ser for meg. Noen som har erfaring med denne? Evt. tips til andre gode A3-skrivere? Alle tips taes imot med takk! // Lenke til kommentar
Gjest Baardsen Skrevet 10. juni 2023 Del Skrevet 10. juni 2023 Hei. Jeg har selv denne og er godt fornøyd med den. Den er ihvertfall lynrask på utskrifter men litt dyrt å kjøpe blekk. Betalte vel 1000,- for et kit med alle fargepatronene. Ellers er jo den i samme prisklasse som den i linken din. https://www.hp.com/us-en/shop/pdp/hp-officejet-pro-7740-wide-format-all-in-one-printer 1 Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 10. juni 2023 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2023 Gjest Baardsen skrev (4 minutter siden): Hei. Jeg har selv denne og er godt fornøyd med den. Den er ihvertfall lynrask på utskrifter men litt dyrt å kjøpe blekk. Betalte vel 1000,- for et kit med alle fargepatronene. Ellers er jo den i samme prisklasse som den i linken din. https://www.hp.com/us-en/shop/pdp/hp-officejet-pro-7740-wide-format-all-in-one-printer Takk for tipset! Skal se på denne. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 10. juni 2023 Del Skrevet 10. juni 2023 (endret) Her har jeg gjort en del research, siden jeg nettopp har kjøpt meg en. Jeg landet på Epson Expression Photo HD XP-15000 Betalte 2990,- på Komplett. Denne har seks blekkfarger, deriblant grå, som gir veldig bra bilder hvis det er litt grått-svart i bildet. Neste steg opp er Canon Pixma Pro-200. Endret 10. juni 2023 av RRhoads 1 Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 10. juni 2023 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2023 RRhoads skrev (2 minutter siden): Her har jeg gjort en del research, siden jeg nettopp har kjøpt meg en. Jeg landet på Epson Expression Photo HD XP-15000 Betalte 2990,- på Komplett. Denne har seks blekkfarger, deriblant grå, som gir veldig bra bilder hvis det er litt grått-svart i bildet. Neste steg opp er Canon Pixma Pro-200. Tusen takk for tipset! Skal lese meg opp på denne. Virket liten og grei ut i fra bildene hvertfall 👍🏼 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 10. juni 2023 Del Skrevet 10. juni 2023 Ludvig86 skrev (Akkurat nå): Tusen takk for tipset! Skal lese meg opp på denne. Virket liten og grei ut i fra bildene hvertfall 👍🏼 Sjekk også ut reviews på Youtube. Den er liten til A3-printer å være, noe som er veldig positivt. 1 Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 10. juni 2023 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2023 RRhoads skrev (4 minutter siden): Sjekk også ut reviews på Youtube. Den er liten til A3-printer å være, noe som er veldig positivt. Er det fremdeles slik at man ikke kan skrive ut i sort/hvitt om man er tom for noen av de andre fargene? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 10. juni 2023 Del Skrevet 10. juni 2023 Ludvig86 skrev (4 minutter siden): Er det fremdeles slik at man ikke kan skrive ut i sort/hvitt om man er tom for noen av de andre fargene? Har ikke gått tom for noen farger enda, men skal være mulig. https://epson.com/faq/SPT_C11CG43201~faq-00007e5-xp15000?faq_cat=faq-8796127373388 Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 10. juni 2023 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2023 Har sett noen tester/anmeldelser av denne. Den virker veldig god. Tror det er denne jeg går for! Lenke til kommentar
Siback Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Er det fremdeles Epson Expression Photo HD XP-15000 som gjelder? Blir litt skeptisk når jeg ser at den fra 2015 (år gammel) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå