Spillredaksjonen Skrevet 10. juni 2023 Del Skrevet 10. juni 2023 Utforsk havbunnen og altoppslukende sorg i dette atmosfæriske eventyrspillet Under the Waves har fått ny trailer og en endelig lanseringsdato. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 10. juni 2023 Del Skrevet 10. juni 2023 Ser ut som det blir bra noe i duren som Subnautica og det liker jeg!! Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 11. juni 2023 Del Skrevet 11. juni 2023 Er ikke subnautica "minecraft under vann" for å sette det på spissen? Dette så ut som et rent eventyrspill eller hva vinkaller sjangeren om dagen. Historiedreven opplevelse i alle fall. Som bortsett fra settingen under vann kanskje ikke har så nye med Subnsutica å gjøre. Men mulig det spillet har sterkere fokus på en story en hva jeg trodde. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. juni 2023 Del Skrevet 11. juni 2023 46 minutes ago, GrinderX9 said: Er ikke subnautica "minecraft under vann" for å sette det på spissen? Dette så ut som et rent eventyrspill eller hva vinkaller sjangeren om dagen. Historiedreven opplevelse i alle fall. Som bortsett fra settingen under vann kanskje ikke har så nye med Subnsutica å gjøre. Men mulig det spillet har sterkere fokus på en story en hva jeg trodde. Subnautica passer vel perfekt inn i definisjonen av survival spill, om man også har fobi for vann/dypt vann er det vel også et survival horror spill. Så ja om under the waves mangler alle de klassiske surival teamene er de ikke samme type spill i det hele tatt. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. juni 2023 Del Skrevet 11. juni 2023 Ooh, dette så skikkelig spennende ut. Digger stemningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå