Gå til innhold

om OnMouseOver og kompabilitet

Anbefalte innlegg

Hei..

Jeg skal lage en OnMouseOver på none knapper(bilder) i en meny.. Hvordan få dette kompatibelt me 99,9% browsere? Er det noen spesiell forskjell på type script?

Jeg bruker vanligvis ikke JavaScript på sidene jeg bygger for å unngå slike problemer..

Har dere noen gode script eller kommentarer til dette ?

..er sikker mange poster om dette, men jeg har søkt, bare så det er sagt ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry, siden min er nede fordi NGT modemet klikket i en firmwareoppgradering. (hoster selv bare fordi det er gøy)

Det er faktisk js jeg bruker i den guiden, og når det gjelder kompabilitet kommer 99,9% av alle browsere for pc og mac med støtte for js rett fra pakken. Du kan riktig nok disable dette, men det er med litt modifikasjon (kommer i en ny versjon av guidenen) mulig å i alle fall skrive ut en felmelding for de som disabler js.

Når det gjelder klienter for andre systemer (håndholdte osv) kan jeg ikke gi noen eksakte tall for kompabilitet, men jeg vet at de vanligste klientene for pocketPC støtter js i all fall.

Kan du css, og ikke får vondt i hodet av å tenke litt nytt og kanskje litt utrdisjonelt så er satyriums side ganske smart. Denne teknikken kommer og i min guide når den blir offisielt lasnert på disabused.com

Gød løkk

Endret av enden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...