Spillredaksjonen Skrevet 9. juni 2023 Del Skrevet 9. juni 2023 Bulletstorm møter GhostWire: Tokyo i nytt storspill fra EA Vi fikk se gameplay fra Immortals of Aveum under Summer Game Fest. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
MuffinMatt Skrevet 10. juni 2023 Del Skrevet 10. juni 2023 Et spill jeg hadde bittelitt hype for pga. tidligere sammenligninger med DOOM. Så det de viste på Summerfest, og all hype var borte. Ga ingen inntrykk av god "våpenfølelse" (vet det er magi, men de bør ha mer følelse av kraft enn "bang bang, nå skjøt jeg deg!" Ala barneskolen), responsen av å treffe fiender var ikke synlig annet enn at en HP bar gikk sakte nedover.. Ingenting som klikket for meg der Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 11. juni 2023 Del Skrevet 11. juni 2023 MuffinMatt skrev: Et spill jeg hadde bittelitt hype for pga. tidligere sammenligninger med DOOM. Så det de viste på Summerfest, og all hype var borte. Ga ingen inntrykk av god "våpenfølelse" (vet det er magi, men de bør ha mer følelse av kraft enn "bang bang, nå skjøt jeg deg!" Ala barneskolen), responsen av å treffe fiender var ikke synlig annet enn at en HP bar gikk sakte nedover.. Ingenting som klikket for meg der Ser bare grusomt kjedelig ut generelt. Glemte det helt så måtte se igjen og "Å jaaa. Den der driten, ja!" . Ganske tam ikke-E3 E3 generelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå