TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. juni 2023 Del Skrevet 8. juni 2023 (endret) Her tenkte jeg at vi kan dele ut mistenkelige nummerer som man kommer over og prate litt om dem. Endret 8. juni 2023 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. juni 2023 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2023 (endret) Fikk en sms i dag morres, med en gang jeg prøvde og trykte på linken, så ble jeg mistenksom på at dette er reine svindel/spam greie. Fant ut at denne posten ble postet fra Italia Litauen. Endret 8. juni 2023 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 8. juni 2023 Del Skrevet 8. juni 2023 Hvorfor trykket du på den? 😅 Venter du på en pakke? Den meldingen og lenken ser jo helt vilt ut. Bra du oppdaget det, da. 👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. juni 2023 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2023 (endret) :utakt skrev (12 minutter siden): Hvorfor trykket du på den? 😅 Venter du på en pakke? Den meldingen og lenken ser jo helt vilt ut. Bra du oppdaget det, da. 👍 Yes, jeg gjør det faktisk. Har forhånds bestilt en film fra Platekompaniet, M3gan. Platekompaniet er jo norsk ikke italiensk litauisk. Endret 8. juni 2023 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. juni 2023 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2023 Sa feil, jeg dobbelt sjekket. Det nummeret er fra Litauen, ikke Italia. Min feil. 😳 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå