Spillredaksjonen Skrevet 8. juni 2023 Del Skrevet 8. juni 2023 Refunderer forhåndsbestillinger av Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 Paradox lover likevel at spillet er på vei. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 8. juni 2023 Del Skrevet 8. juni 2023 Aldri forhåndsbestill noe dere ikke kjenner kvaliteten på. Shame, shame! Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 8. juni 2023 Del Skrevet 8. juni 2023 (endret) De har altså fått et lån av kjøperne helt uten renter i lang tid, mens inflasjonen har gjort det billigere for dem å betale tilbake når skal folk lære å ikke forhåndsbestille? Endret 8. juni 2023 av IceBlitz Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 8. juni 2023 Del Skrevet 8. juni 2023 1 minute ago, IceBlitz said: De har altså fått et lån av kjøperne helt uten renter i lang tid, mens inflasjonen har gjort pengene mindre verdt når de betales tilbake når skal folk lære å ikke forhåndsbestille? Hvis man forhåndsbestiller noe lenge før det skal være klart så er det gjerne delvis basert på et ønske om å vise støtte til et prosjekt. Altså kanskje muligheten for å tape pengene er noe man er veldig komfortabel med. Altså det er ikke slik at det er *dumt* å forhåndsbestille - man må bare være litt klar over at det er en risiko. 2 Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 8. juni 2023 Del Skrevet 8. juni 2023 Nitrist. Om dette prosjektet faktisk utgis en gang, blir det neppe noe mer "ferdig" enn det forgjengeren var ved release, så moddere blir nødt til å fullføre spillet for utviklerne, igjen. Lenke til kommentar
pakjensen Skrevet 8. juni 2023 Del Skrevet 8. juni 2023 (endret) Espen Hugaas Andersen skrev (5 timer siden): Hvis man forhåndsbestiller noe lenge før det skal være klart så er det gjerne delvis basert på et ønske om å vise støtte til et prosjekt. Altså kanskje muligheten for å tape pengene er noe man er veldig komfortabel med. Altså det er ikke slik at det er *dumt* å forhåndsbestille - man må bare være litt klar over at det er en risiko. Jeg var en av de som forhåndsbestilte og jeg gledet meg stort til dette spillet men etter år med venting ba jeg til slutt om pengene tilbake. Bestiller med glede på nytt om spillet faktisk kommer ut Endret 8. juni 2023 av pakjensen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå