ML Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) jeg bestilte et hovekort fra komplett, et MSI NEO2-LS 865PE demovare....da jeg hadde koblet til alt som er av minne,harddisker++ og startet pc'en så begynte det å brenne fra chipset'n!!! Jeg leverte tilbake kortet til komplett og fikke et nytt kort tilbake det og var et demokort!: ABTI IS7 865PE. Etter alt var koblet til der og startet pc'en, men det kom ikke fram noe bilde! jeg har prøvd 2 agp kort et 8x og et 4x, da tenkte jeg at det var noe galt med kortet, men da jeg prøvde et pci skjermkort funket det heller ikke....har prøvd å resette biosen men funket ikke da heller...!! kan det være noe med CPU'en etter det forige kortet begynte og brenne??eller er det hovekorte(som jeg ikke tror det er!) takker for alle svar Endret 13. januar 2004 av ML Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 ikke umulig cpuen eller rammen fikk en skade da hket begynnte å brenne, noe som kan tyde på feil spenning her og der som da ikke er så alt for bra Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hvis det ikke er hverken cpu eller ram sin skyld kan det være PSU. Slet nylig med maskina mi som plutselig ikke ville starte. Viste seg at strømforsyning (PSU) var synderen. Maskina var litt lynskadet fra august. Ikke umulig at en liten brann på hk kan forårsake eller være forårsaket av dårlig psu. Men sjekk gjerne ram cpu først. Knut Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Sjekk som sagt RAM, PSU og andre vitale deler. Dei kan ha fått ein skade som følge at brannen på HK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå