torbjornhb Skrevet 7. juni 2023 Del Skrevet 7. juni 2023 Jeg driver en nettside der jeg skriver i WordPress. Er det noen som kjenner til er program/plugin for stavekontroll? Grammarly er jo veldig populær, men du fungerer ikke på norsk. Tar i mot alle forslag med glede 🙂 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 7. juni 2023 Del Skrevet 7. juni 2023 Jeg bruker Opera, og den har stavekontroll i f.eks det edit-feltet jeg skriver inn tekst i nå. Du kan legge inn de språkene du ønsker. Greit å ha til å plukke vekk åpenbare skrivefeil før en publiserer. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 7. juni 2023 Del Skrevet 7. juni 2023 Kan alltids bruke LibreOffice eller Word og bruke copy/paste. Ellers har Firefox stavekontroll også. 1 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 7. juni 2023 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2023 RRhoads skrev (2 minutter siden): Kan alltids bruke LibreOffice eller Word og bruke copy/paste. Ellers har Firefox stavekontroll også. Takk, men det fungerer ikke så bra med blokk-verktøyet i WordPress. Sjekker Firefox, selv om Safari og Chrome er foretrukket. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 7. juni 2023 Del Skrevet 7. juni 2023 (endret) torbjornhb skrev (1 minutt siden): Takk, men det fungerer ikke så bra med blokk-verktøyet i WordPress. Sjekker Firefox, selv om Safari og Chrome er foretrukket. Chrome har også stavekontroll. Safari er jeg ikke kjent med, men rart hvis de ikke har. Endret 7. juni 2023 av RRhoads 1 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 7. juni 2023 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2023 RRhoads skrev (3 minutter siden): Chrome har også stavekontroll. Safari er jeg ikke kjent med, men rart hvis de ikke har. Det merkelige er at det fungerte med stavekontroll i Chrome tidligere, men etter at jeg byttet til WordPress Gutenberg (brukte tidligere "klassisk editor), så har det sluttet å fungere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå