ulrik Skrevet 6. juni 2023 Del Skrevet 6. juni 2023 Hei, Skal ha fagprøve neste uke innen IKT-Servicefag, jeg har forbredet meg godt men er kjempe dårlig på presentasjoner og lurer litt hvor vanskelig det er å bestå spesielt når man ikke er den typen som holder presentasjon i 2 timer? dokumentasjonen er vell egentlig ganske grei, det er mer presentasjons biten jeg sliter med. Mvh Ulrik Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 6. juni 2023 Del Skrevet 6. juni 2023 Man blir ikke fagarbeider av å være god med presentasjoner. Gjør godt grunnarbeid med planlegging og dokumentasjon. Gi beskjed at du er nervøs og ikke liker å holde presentasjoner. Så vill de guide deg igjennom prosessen. Har du gjort ditt med forarbeidet og kan bla frem til ditt og datt går dette helt fint. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. juni 2023 Del Skrevet 20. juni 2023 Det viktigste er at du leverer i henhold til oppgaven, og du stryker ikke ved å ikke ha en perfekt presentasjon. Lenke til kommentar
ulrik Skrevet 20. juni 2023 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2023 Jeg endte med Meget godt bestått nå er jeg fornøyd! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå