Malakitt Skrevet 6. juni 2023 Del Skrevet 6. juni 2023 Er glad i å høre på musikk når jeg pusher meg på tunge turer men holder på å bli gal av slike in-ear plugger. Det blir raskt ubehagelig og etter en halvtimes tid gjør det faen så vondt. Har prøvd mange typer, deriblant Jabra Elite, prøvd forskjellige slike propper men alt føles ubehagelig. Er på jakt etter hodetelefoner som tåler svette og fukt. Noen som har noen gode å anbefale? Pris har ikke noe å si så lenge de tåler å bli våte. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 6. juni 2023 Del Skrevet 6. juni 2023 Det blir å søke etter Ipx7 som er vanntett. Det er dominert av ulike typer propper. Jeg er heller ikke så glad i in ear propper, har Jabra vanntette, slitsomme og ikke så behaglig i ørene etter litt tid. Lenke til kommentar
Regenburg Skrevet 6. juni 2023 Del Skrevet 6. juni 2023 Det er vel ikke tipset du ser etter, men et par øreklokker uten ledning, rimelig nok til at du kjøper et nytt ett om det gamle går i stykker. Det har jeg brukt og det faller aldri av, og svetten absorberer luen min som jeg har under. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå