Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En eldre mann med ei yngre kvinne


Gjest 86a58...e74

Anbefalte innlegg

8 hours ago, Guest 86a58...e74 said:

Man kan jo ikke si nei takk til en gave til 300 kr. Føler det er frekt.🤷🏼‍♀️  og si nei. Likte jo han, visste ikke at han bare ville ha sex.

Anonymous poster hash: 86a58...e74

Nei, selvfølgelig ikke. Men du skriver dette;

On 6/6/2023 at 1:53 PM, Guest 86a58...e74 said:

Han kjøper masse gaver og slikt og betaler for alt, og han til og med tar opp bankkortet sitt og sier til meg: velg ut noe du vil ha.

Anonymous poster hash: 86a58...e74

Du lar han holde på og setter deg ikke i respekt ovenfor han, og lurer på hva som er greia? Kom igjen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 86a58...e74 skrev (På 8.6.2023 den 13.25):

Jeg bare vil ikke pushe meg selv. Han har aldri hatt forhold. Det blir vanskelig å "lære" en voksen person på 40 hvordan han skal være i et forhold. Han er lite kommunikativ, ikke åpen heller. Har prøbd å være åpen nok. Men han har ikke svar på hva han vil. Virker som han er redd for dette med forpliktelser

Anonymous poster hash: 86a58...e74

Hvis en mann virkelig er tiltrukket/forelsket så vil han sannsynligvis ikke være så redd for forpliktelser. Når en mann ikke har svar på hva han vil, så har han som regel allerede gitt et svar: Han vil ha sex, og han vil ha tilgang på deg når det passer ham, men du er ikke noen han kunne tenke seg et langvarig forhold med. Du er et leketøy som er artig på veien.  

Gjest 86a58...e74 skrev (På 9.6.2023 den 1.16):

Ikke rart man blir forvirret. Holder hånda mi blant folk. Kysser meg ute blant folk etter sex. Og han sier: var bra sex. Forstår meg ikke på noen menn

Anonymous poster hash: 86a58...e74

Ja, det handler om sex for ham. Ikke et kjærlighetsforhold. Kanskje han samtidig nyter å vise frem at han har en ung dame. Du fremstår som et trofe og sexleketøy.

Endret av Markiii
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 86a58...e74
Colin. skrev (11 timer siden):

Nei, selvfølgelig ikke. Men du skriver dette;

Du lar han holde på og setter deg ikke i respekt ovenfor han, og lurer på hva som er greia? Kom igjen...

Kunne ikke noe for at jeg falt for han😮‍💨

Anonymous poster hash: 86a58...e74

Lenke til kommentar
Gjest 86a58...e74
Markiii skrev (2 timer siden):

Hvis en mann virkelig er tiltrukket/forelsket så vil han sannsynligvis ikke være så redd for forpliktelser. Når en mann ikke har svar på hva han vil, så har han som regel allerede gitt et svar: Han vil ha sex, og han vil ha tilgang på deg når det passer ham, men du er ikke noen han kunne tenke seg et langvarig forhold med. Du er et leketøy som er artig på veien.  

Ja, det handler om sex for ham. Ikke et kjærlighetsforhold. Kanskje han samtidig nyter å vise frem at han har en ung dame. Du fremstår som et trofe og sexleketøy.

Virker jo som han får selvtillit boost av å være med ei som er så ung. Han sier sånn: du hører helt sikkert ofte at du er pen og sexy.   Så definitivt valgt meg pga utseende og kropp

Anonymous poster hash: 86a58...e74

Lenke til kommentar
Gjest 86a58...e74 skrev (3 timer siden):

Virker jo som han får selvtillit boost av å være med ei som er så ung. Han sier sånn: du hører helt sikkert ofte at du er pen og sexy.   Så definitivt valgt meg pga utseende og kropp

Anonymous poster hash: 86a58...e74

At han fokuserer så mye på utseendet bekrefter bare at det handler som sex og kropp, og ikke deg som person. Det er kjedelig å innse dette, men jo før du kommer deg vekk, desto raskere kan du finne noen som faktisk velger deg for den du er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 86a58...e74
Goat2Gate skrev (4 timer siden):

Fikk du gave på første daten eller gikk det litt tid før det begynte å skje? 

2.date, etter 1.date spurte han hva jeg liker. Hadde ingen anelse om at han skulle ta med gave på 2.date, sa sånn: er du glad i sjokolade, så sa jeg: ja er det, og du? Så sa han: ja jeg skal mate deg med sjokolade.  Så visste jeg ikke at han skulle dukke opp med sjokoladekonfekt (300 kr) og vin på date.😊 sjarmerende type

Anonymous poster hash: 86a58...e74

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest 86a58...e74 skrev (På 6.6.2023 den 17.22):

Men han har ikke vært selv i et forhold på 15 år. 

Han høres uerfaren ut med forhold.

Gjest 86a58...e74 skrev (På 6.6.2023 den 13.53):

Men jg oppfatter det som at han tror dette er daddy/sugargirl forhold. Han kjøper masse gaver og slikt og betaler for alt, og han til og med tar opp bankkortet sitt og sier til meg: velg ut noe du vil ha. Og han sier også: skal ikke skjemme deg bort for mye.

Det kan hende han tror det er sånn man har et forhold og at jo mer gaver jo tryggere blir forholdet.

Lenke til kommentar
Gjest 86a58...e74
Goat2Gate skrev (På 19.6.2023 den 14.39):

Hvordan går det nå da?

Det går greit, han tok kontakt for 2-3 dager siden og spurte hvordan det gikk med meg og slikt. Vi snakka på snap.😀 vi har blitt enige om å være venner.😊

Anonymous poster hash: 86a58...e74

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...