cjordan61 Skrevet 25. oktober 2001 Del Skrevet 25. oktober 2001 Lurer på hvor jeg kan laste ned Sun Java virtual Machine. Det er som kjent ingen VM i XP. (Tror jeg). Tenkte å innstallere enten Microsoft sin eller Sun sin. Problemet er at jeg ikke finner Sun sin. Lurer også på om dette er noe som er nødvendig å ha eller er bare kjekt å ha. cjordan61 Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 25. oktober 2001 Del Skrevet 25. oktober 2001 Quote: On 2001-10-25 10:07, cjordan61 skrev:Lurer på hvor jeg kan laste ned Sun Java virtual Machine. java.sun.com/j2se/1.3/ hvis du vil ha full pakke java.sun.com/j2se/1.3/jre/ hvis det holder med Runtime'n. Quote: Det er som kjent ingen VM i XP. (Tror jeg).Tenkte å innstallere enten Microsoft sin eller Sun sin.Problemet er at jeg ikke finner Sun sin. Nei, M$ har jo bestemt seg for å droppe Java fordi de ikke fikk herje med det som de ville... Jeg synes du skal holde deg langt vekke fra M$ sin. Det er Suns som er den riktige. Du kan evt. lese http://www.hardware.no/nyheter/jan01/mstap_java.html Quote: Lurer også på om dette er noe som er nødvendig å ha eller er bare kjekt å ha. Du klarer deg nok uten Java'en, men personlig ville ikke jeg droppet den. mvh. Eivind. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå