skaftetryne32 Skrevet 8. juni 2023 Del Skrevet 8. juni 2023 nightowl skrev (På 5.6.2023 den 17.33): Jævla KrF. Jeg hater det partiet. Dette er langt unna å være det dummeste forslaget deres, faktisk tror jeg at SOME noe av det skadeligste som fins for både unge å ikke minst samfunnet som helhet, altfor mange som tror tullinger på SOME har fasiten. 3 Lenke til kommentar
Phantom Software Skrevet 8. juni 2023 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2023 On 6/5/2023 at 5:33 PM, nightowl said: Jævla KrF. Jeg hater det partiet. Jeg tror dette forslaget kunne kommet fra de aller fleste partiene. Politikerne mangler generelt teknisk kunnskap til å forstå hvor dårlig mange av forslagene deres er. Lenke til kommentar
knutinh Skrevet 8. juni 2023 Del Skrevet 8. juni 2023 skaftetryne32 skrev (36 minutter siden): Dette er langt unna å være det dummeste forslaget deres, faktisk tror jeg at SOME noe av det skadeligste som fins for både unge å ikke minst samfunnet som helhet, altfor mange som tror tullinger på SOME har fasiten. Er diskusjon.no et "sosialt medie"? -k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå