AndersT2 Skrevet 5. juni 2023 Del Skrevet 5. juni 2023 Den siste måneden så har det når jeg skriver f.eks." 25. juni 2023." Da kommer det inn etter punktumet bak 2023.06.05. Når jeg tester og setter punktum bak, men ikke trykker enter, så står det "sett inn 06.05 ved å trykke enter" Regner med dette er noe som jeg har greid å komme borti på ett eller annet vis. Noen som vet hvordan jeg blir kvitt det igjen? Hjelper ikke høyreklikke eller noe som helst på det som kommer opp. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. juni 2023 Del Skrevet 6. juni 2023 Sjekk spell check i Word. Word brukes ofte for tekstredigering i Outlook og det ser ut som det automatisk rettes til et amerikansk datoformat. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 9. juni 2023 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2023 Takk. Ser samme feilen kommer der. Men kan ikke se noe sted i Korrektur innstillingen som påvirker det. Noen tips? Eller under språk. Testet å fjerne de andre enn norsk som lå der, men det hjalp ikke heller. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. juni 2023 Del Skrevet 9. juni 2023 Restartet applikasjonen etter endringene er implementert? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 9. juni 2023 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2023 Ja den nevnte det. lukket både Word og Outlook, hvis den ikke gjorde det av seg selv. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. juni 2023 Del Skrevet 9. juni 2023 Er ikke ved PCen nå, men et eller annet sted skal det stå dato/datoformat. Let etter det. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 9. juni 2023 Del Skrevet 9. juni 2023 On 6/5/2023 at 11:08 AM, AndersT2 said: Den siste måneden så har det når jeg skriver f.eks." 25. juni 2023." Da kommer det inn etter punktumet bak 2023.06.05. Når jeg tester og setter punktum bak, men ikke trykker enter, så står det "sett inn 06.05 ved å trykke enter" Regner med dette er noe som jeg har greid å komme borti på ett eller annet vis. Noen som vet hvordan jeg blir kvitt det igjen? Hjelper ikke høyreklikke eller noe som helst på det som kommer opp. Er det er form for AutoComplete vi ser her? I Word, gå til File, Options, Advanced, og slå av "Show AutoComplete suggestions". Det er kanskje noe lignende i Outlook (om det ikke er felles for alle Office-programmer, da.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå