thotta Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hei, skal ha meg et greit kabinett for pc'en min. Ska ikke være fancy (gjennomsiktig, neon m.m) Har sett på Chieftec kabinetter, som virker enkle og greie. Men jeg har litt problemer med å skille dem helt fra hverandre, når jeg leser om dem på diverse nettbutikker. De jeg tenker på er spesielt disse 4: (Jeg synes bare de virker rimelig like alle sammen.) 1 Kabinett m/360W DX-01B-D-U m/USB/FW Chieftec Dragon Medium Tower m/dør Sort 2 Kabinett m/360W DX-01B-D P4 / AMD Chieftec Dragon Medium Tower m/dør Sort 3 Kabinett m/360W MX-01B-D m/USB/FW Chieftec Matrix Medium Tower m/dør Sort 4 Kabinett m/360W MX-01B-D P4 / AMD Chieftec Matrix Medium Tower m/dør Sort Min oppfatning av forskjellene er dette: Forskjell mellom 1 og 3 er kun design foskjeller. Samme gjelder 2 og 4. Forskjell mellom 1 og 2 er at 1 har usb/firewire mens 2 krever utvidet ATX hovedkort. Samme gjelder 2 og 4. (usb/firewire kontakter i front må vel det være, vel?) Vet det er mye ”er-det-slik-det-virkelig-er” ting her, men vil vel bare ha beskreftelse på at jeg har oppfattet riktig før jeg kjøper. Forresten, er det noen andre kabinetter som er å anbefale? Som er lett å arbeide med, uten noe mikk-makk? Takker for svar Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 http://www.chieftec.com/products/products.htm kanskje den kan hjelpe Lenke til kommentar
Zoot Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Disse kabinettene fra Chieftec er helt streite, med god plass i, og lett å ha med og gjøre. Kan anbefales. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Har nr 1. Veldig fornøyd og enkel å montere ting i. romslig inni, grei design og lav pris. Absolutt å anbefale. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Har det første kabinettet der. Helkannon kabinett det. Lett og bygge i, ser "ok" ut og virker ganske solid. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 har tenkt å kjøpe meg et slikt kabinett bare for å ha å modde på, kanskje selge etter en stund. Enkle kabinetter med helt greit inredning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå