Gjest af034...f65 Skrevet 2. juni 2023 Del Skrevet 2. juni 2023 Okei dette virka som en uerfaren fyr. Han er sånn 40. Men ikke gikk han ned på meg, ikke klining med tunge, lite kyssing på bryst, det var bare inn og ut med en gang, lite berøring på rumpe og lår forkant var han bare kald, lite foreplay. Ikke kyssing på overkropp og hals. Har noen hatt dårlig sex før? Etter sex var han også kald....ikke en hånd rundt meg. Anonymous poster hash: af034...f65 Lenke til kommentar
Rutgerus Skrevet 2. juni 2023 Del Skrevet 2. juni 2023 Gjest af034...f65 skrev (22 minutter siden): Okei dette virka som en uerfaren fyr. Han er sånn 40. Men ikke gikk han ned på meg, ikke klining med tunge, lite kyssing på bryst, det var bare inn og ut med en gang, lite berøring på rumpe og lår forkant var han bare kald, lite foreplay. Ikke kyssing på overkropp og hals. Har noen hatt dårlig sex før? Etter sex var han også kald....ikke en hånd rundt meg. Anonymous poster hash: af034...f65 Har dårlige nyheter til deg. Lenke til kommentar
Gjest af034...f65 Skrevet 2. juni 2023 Del Skrevet 2. juni 2023 Rutgerus skrev (13 minutter siden): Har dårlige nyheter til deg. Hvilke dårlige nyheter da? Anonymous poster hash: af034...f65 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. juni 2023 Del Skrevet 2. juni 2023 Gjest af034...f65 skrev (Akkurat nå): Hvilke dårlige nyheter da? Anonymous poster hash: af034...f65 «Mange menn er sånn», sannsynligvis 😑😕 Lenke til kommentar
Gjest af034...f65 Skrevet 2. juni 2023 Del Skrevet 2. juni 2023 Entern skrev (Akkurat nå): «Mange menn er sånn», sannsynligvis 😑😕 Har hatt sex med menn som er utrolig flinke....kanskje han bare er uerfaren? Anonymous poster hash: af034...f65 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. juni 2023 Del Skrevet 2. juni 2023 Gjest af034...f65 skrev (Akkurat nå): Har hatt sex med menn som er utrolig flinke....kanskje han bare er uerfaren? Anonymous poster hash: af034...f65 Mest sannsynlig. Høres sånn ut. Rart han ikke ville ha noe foreplay da, jeg var besatt av foreplay når jeg var uerfaren😅 Lenke til kommentar
Rutgerus Skrevet 2. juni 2023 Del Skrevet 2. juni 2023 Gjest af034...f65 skrev (2 minutter siden): Hvilke dårlige nyheter da? Anonymous poster hash: af034...f65 «Dårlige nyheter» var kanskje litt overdrevent da jeg ikke vet hva slags relasjon dere har, men for meg er det åpenbart at han var ute etter et enkelt ligg. Lenke til kommentar
Rutgerus Skrevet 2. juni 2023 Del Skrevet 2. juni 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Mest sannsynlig. Høres sånn ut. Rart han ikke ville ha noe foreplay da, jeg var besatt av foreplay når jeg var uerfaren😅 Man behøver ikke være uerfaren fordi man ikke kliner med tunge eller går ned på den andre. Lenke til kommentar
Gjest af034...f65 Skrevet 2. juni 2023 Del Skrevet 2. juni 2023 Rutgerus skrev (8 minutter siden): «Dårlige nyheter» var kanskje litt overdrevent da jeg ikke vet hva slags relasjon dere har, men for meg er det åpenbart at han var ute etter et enkelt ligg. Vi datet og han sa han likte meg. Jg merker han er kald sånn ellers. Lite komplimenter og slikt. Han har ikke hatt dame før heller Anonymous poster hash: af034...f65 Lenke til kommentar
Gjest af034...f65 Skrevet 2. juni 2023 Del Skrevet 2. juni 2023 Rutgerus skrev (7 minutter siden): Man behøver ikke være uerfaren fordi man ikke kliner med tunge eller går ned på den andre. Jg måtte be han kysse meg på magen. Men han gjorde det bare i 1 sekund, så sluttet han. Men ja. Anonymous poster hash: af034...f65 Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 2. juni 2023 Del Skrevet 2. juni 2023 Dette innlegget minner mer om en bloggpost en et innlegg som skal diskuteres. Men da er jeg værtfall oppdatert. (lol) 3 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. juni 2023 Del Skrevet 2. juni 2023 Takk for info - neste tråd takk. 3 Lenke til kommentar
Gjest 564dd...ab8 Skrevet 2. juni 2023 Del Skrevet 2. juni 2023 Sex må lærers, og om han er uerfaren så kanskje han ikke kan det. Og kanskje du må be han om å gjøre det du liker. Anonymous poster hash: 564dd...ab8 Lenke til kommentar
germanwhip Skrevet 2. juni 2023 Del Skrevet 2. juni 2023 kan vi forvente sesong to av denne tråden? vi har vel noen, desperate sjeler er vel feil ord å bruke, men hva med engasjerte aktører? Lenke til kommentar
Gjest af034...f65 Skrevet 2. juni 2023 Del Skrevet 2. juni 2023 germanwhip skrev (1 minutt siden): kan vi forvente sesong to av denne tråden? vi har vel noen, desperate sjeler er vel feil ord å bruke, men hva med engasjerte aktører? Det er jo en diskusjonstråd, du trenger ikke titte inne her om det ikke interesserer deg Anonymous poster hash: af034...f65 Lenke til kommentar
germanwhip Skrevet 2. juni 2023 Del Skrevet 2. juni 2023 Just now, Guest af034...f65 said: Det er jo en diskusjonstråd, du trenger ikke titte inne her om det ikke interesserer deg Anonymous poster hash: af034...f65 beklager, jeg så en åpning på en teit vits, og jeg gikk for den Lenke til kommentar
Yunalesca Skrevet 14. juni 2023 Del Skrevet 14. juni 2023 Han var egentlig ikke særlig interessert, kun tøm og røm. Lenke til kommentar
Gjest f726e...1a5 Skrevet 14. juni 2023 Del Skrevet 14. juni 2023 Jeg liker ikke å "gå ned på" jenter jeg har sex med de første gangene. Noen er ikke så flinke med hygiene. Det tar også litt tid å finne fram, jeg vet godt hvordan det gjøres, men er litt annerledes fra jente til jente. Anonymous poster hash: f726e...1a5 Lenke til kommentar
Gjest f726e...1a5 Skrevet 14. juni 2023 Del Skrevet 14. juni 2023 Just now, Guest f726e...1a5 said: Jeg liker ikke å "gå ned på" jenter jeg har sex med de første gangene. Noen er ikke så flinke med hygiene. Det tar også litt tid å finne fram, jeg vet godt hvordan det gjøres, men er litt annerledes fra jente til jente. Anonymous poster hash: f726e...1a5 Men så er det noen som har et "fyrtårn", og da er det ofte litt greiere 🤣 Anonymous poster hash: f726e...1a5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå