Enceladus Skrevet 2. juni 2023 Del Skrevet 2. juni 2023 Jeg sliter med å finne driver til dette skjermkortet. Noen som skjønner greien her? CPU Z sier følgende: Lenke til kommentar
Fhawkner Skrevet 2. juni 2023 Del Skrevet 2. juni 2023 (endret) Enceladus skrev (32 minutter siden): Jeg sliter med å finne driver til dette skjermkortet. Noen som skjønner greien her? CPU Z sier følgende: Jeg vil anta du finner siste driver på denne siden, avhengig av operativsystem. AMD Radeon™ HD 7850 Drivers & Support | AMD Da gitt at det ikke er en laptop, det kan fort bli vanskeligere da. (endret; linket til den siste win10 32bit-driveren ved en feil). Endret 2. juni 2023 av Fhawkner 1 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 2. juni 2023 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2023 (endret) 50 minutes ago, Fhawkner said: Jeg vil anta du finner siste driver på denne siden, avhengig av operativsystem. AMD Radeon™ HD 7850 Drivers & Support | AMD Da gitt at det ikke er en laptop, det kan fort bli vanskeligere da. (endret; linket til den siste win10 32bit-driveren ved en feil). Takk! Den fungerte Ja er en stasjonær pc. Ikke min egen, men en fetter som har kjøpt skjermkort på finn.no Jeg har ingen erfaring med AMD skjermkort. Endret 2. juni 2023 av Enceladus Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 2. juni 2023 Del Skrevet 2. juni 2023 (endret) Det virker på meg som om HD 7800 er et serie navn der det er to varianter HD 7850 og HD7870 XT. Du kan også finne drivere fra denne siden: https://www.amd.com/en/support (ser det er link til dette i tidligere post også.) Endret 2. juni 2023 av Svein M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå