plankeby Skrevet 1. juni 2023 Del Skrevet 1. juni 2023 (endret) Har aldri opplevd dette før pp mine ikke Sony mobiler. Har en Sony expiria 10 iii Andriod 13 med siste Chrome og YouTube. Når jeg får YouTube treff i Chrome og klikker på video som kommer YouTube med video i knøttevindu nederst. Det skjer ikke noe om jeg trykker på knøttevisning på bilde. Ikke om jeg trykker på sirkelen heller. Aldri opplevd dette på andre mobiler. Se bilder. Endret 1. juni 2023 av plankeby Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 6. juni 2023 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2023 Var det forståelig, det som jeg nevnte i første innlegg? Lenke til kommentar
Iki Skrevet 6. juni 2023 Del Skrevet 6. juni 2023 (endret) Skjer det samme om du trykker på "video" i Google? Hva skjer om du trykker på selve teksten til videoen? Det ser for meg ut som om det er en feil med selve youtube appen. Er dette vanlig youtube, abonnement, foreldrekontroll, eller lignende? Endret 6. juni 2023 av Iki Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 7. juni 2023 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2023 Alt er helt vanlig, med nyeste app av Chrome og Youtube. Sjekket alt av innstillinger. Vi har 7 andre Android brett og telefoner, aldri sett dette problemet før. Mobilen er nettopp tatt i bruk som ny. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 7. juni 2023 Del Skrevet 7. juni 2023 Du kan prøve: Innstillinger på telefonen. Apper. Knappene oppe til høyre / meny. Tilgang / access. Picture in Picture / pip. Slå av for youtube. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 7. juni 2023 Del Skrevet 7. juni 2023 Prøv en hard reset av telefonen, det er mitt tips. Start på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå