Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

BMW 225xe - ok bruktkjøp?

Anbefalte innlegg

Må ha bil ganske kjapt, og har budsjett på 250k, sånn pluss minus. BMW 225xe er sjekket ut, og føles helt ok i forhold til det jeg er vant med (sier kanskje sitt?), virker som jeg enkelt får en med nybilgaranti og akseptabelt antall kilometer må telleren. Bilen passer også bra mitt (vårt) behov mtp plass i baksete og baggasjerom.

Jeg blir bare skeptisk når jeg ser at den ligger ca på pris med Opel Astra Sportstourer. Noen som vet grunnen til den lave prisen, man får jo vanligvis det man betaler for?  Er det mye trøbbel i vente om jeg kjøper en?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HowardGayle skrev (3 minutter siden):

Må ha bil ganske kjapt, og har budsjett på 250k, sånn pluss minus. BMW 225xe er sjekket ut, og føles helt ok i forhold til det jeg er vant med (sier kanskje sitt?), virker som jeg enkelt får en med nybilgaranti og akseptabelt antall kilometer må telleren. Bilen passer også bra mitt (vårt) behov mtp plass i baksete og baggasjerom.

Jeg blir bare skeptisk når jeg ser at den ligger ca på pris med Opel Astra Sportstourer. Noen som vet grunnen til den lave prisen, man får jo vanligvis det man betaler for?  Er det mye trøbbel i vente om jeg kjøper en?

Jeg har eid to stk sålangt, dette er en favoritt hos min samboer. Kombinasjonen av 4x4, plass, noen mil elektrisk rekkevidde gjør de til gode kjøp. Jeg fant en modell med stor navi, M-Sport og skinn innvendig - det er noe du bør se etter. Lydanlegget i disse er greit originalt, men finner du Harman Kardon så go for it om du liker å høre musikk. Her har du 3-delt baksete med rollover, lastenett med fester for å kjøre med nedfelt baksete, god plass til barnevogn, kick-åpner av bakluka. 

Om du kan få en med serviceavtale (Bilia f.eks) så kan det være en økonomisk fordel. Så vi er ihvertfall fornøyde eiere.

Grunnen til den lave prisen på flere biler er rett og slett utstyr, dette er leasing-spekkede biler med Sportline utstyrnivå. Det er mye utstyr en kan velge her. VIktigste er for meg:

Glasstak

H&K

M-Sport

Shadowline / Sotet

Stor-Navi

Comfort-pakke eller hva den heter. Den hvor det er baklukesensor. Så digg når man har to hender opptatt og skal åpne.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...