Spillredaksjonen Skrevet 1. juni 2023 Del Skrevet 1. juni 2023 Her er spillene du får med PlayStation Plus i juni Basketball, dinosaurer og samurai. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
IrRiddler Skrevet 1. juni 2023 Del Skrevet 1. juni 2023 Ganske svak mnd for min del, men fortsatt meget fornøyd alt i alt med de spillene jeg har fått gjennom PS plus og extra det siste året. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 1. juni 2023 Del Skrevet 1. juni 2023 IrRiddler skrev: Ganske svak mnd for min del, men fortsatt meget fornøyd alt i alt med de spillene jeg har fått gjennom PS plus og extra det siste året. Spesielt extra er jeg fornøyd med :) Lenke til kommentar
Raa9 Skrevet 1. juni 2023 Del Skrevet 1. juni 2023 Vært nysgjerrig på Jurassic World og NBA 2K23 er jo vært å prøve selv om jeg ikke er noe basketgutt. Disse anmeldelsene kunne jo ikke vært mer subjektive. Tror jeg skal ta det med en klype salt.. 1 Lenke til kommentar
Tuftnaldo Skrevet 1. juni 2023 Del Skrevet 1. juni 2023 Lol🤣 Første mnd på flere år der eg ikke har noen av ps pluss spillene🤣🙏 Vet ikke om dei er bra da. Men greit å få noe igjen for pengene eg betaler Sony. Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 1. juni 2023 Del Skrevet 1. juni 2023 NBA 2k23 er faktisk et av de bedre i serien og kan anbefales. Hakket dårligere enn 21 og 17 dog. Trek to Yomi skal spilles her i gården! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå