Hedonism Skrevet 30. mai 2023 Del Skrevet 30. mai 2023 Vi skal over på fellesavtale hos Altibox via Bergen Fiber om kort tid og pakken gir mulighet forå bruke poeng til å kjøpe Netflix som tjeneste. De skriver dog et forbehold om at man trenger tv-boksen deres Modell A for å benytte seg av Netflix via Altibox-avtalen, men vil det ikke fungere å se Netflix enten via Altibox- eller Netflix-appen på Apple TV istedet? Håper det er noen her som har Netflix via Altibox og vet om dette vil fungere. Altibox sine nettsider nevner mulighet for å benytte Netflix via nettbrett, mobil men sier ikke noe klart om Apple TV. Vi ønsker ikke å benytte Altibox sin Google-baserte tv-boks da vi foretrekker Apple TV. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 30. mai 2023 Del Skrevet 30. mai 2023 Du vil fremdeles kunne logge på netflix på mobil/nettbrett o.l. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 30. mai 2023 Del Skrevet 30. mai 2023 Sitat Må jeg bruke Altibox-dekoderen for å se på Netflix? Netflix blir en integrert del av totalopplevelsen på Modell A-dekoderen. I tillegg kan du bruke Netflix-appen på enheter som mobil, pc eller nettbrett. Ser ut som du kan bruke Netflix helt uavhengig av tvboksen. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 30. mai 2023 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2023 (endret) bo1e skrev (17 minutter siden): Ser ut som du kan bruke Netflix helt uavhengig av tvboksen. Jeg så det punktet men tenkte om de kunne finne på å skille ut Apple TV siden det vil fungere tilsvarende som en dekoder. Sendte spørsmål til Bergen Fiber som svarte med samme setningen fra hjelpesidene til Altibox. Får svaret om noen uker uansett, var bare nysgjerrig siden Altibox spesifikt viser til at Netflix krever den spesifikke tv-dekoderen i brosjyren vi fikk fra dem: Endret 30. mai 2023 av Hedonism Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 30. mai 2023 Del Skrevet 30. mai 2023 (endret) Jeg tror det de mener er at eneste tvboksen fra altibox som støtter netflix er den nevnte modellen. Hvis du kan logge inn i en vanlig netflix-app på mobil/nettbrett så nekter jeg å tro at du ikke skal kunne gjøre akkurat det samme i netflix-appen på en apple tv. Endret 30. mai 2023 av bo1e Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 30. mai 2023 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2023 Ja, du har sikkert rett. Da vil det jo fungere som vi ønsker. 🙂 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå