Spillredaksjonen Skrevet 29. mai 2023 Del Skrevet 29. mai 2023 The Expanse: A Telltale Series kommer snart Samarbeidet mellom det nye Telltale Games og Deck Nine er gitt lanseringsdato. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 29. mai 2023 Del Skrevet 29. mai 2023 The Expanse-serien , som er en av verdens aller aller beste sci-fi serier er noe alle sci-fi fans selvfølgelig har sett . Serien er forøvrig ute på Amazon Prime , noe som burde vært med i artikkelen . 3 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 29. mai 2023 Del Skrevet 29. mai 2023 (endret) The Expanse er en 10/10 sci-fi serie som alle fortjener å se. Jeg misunner dere som enda ikke har sett den å har så mye å se frem til. Gleder meg sykt mye til spillet (har selfølgelig også lest bøkene ) Endret 30. mai 2023 av GrinderX9 1 Lenke til kommentar
Judicator_Aldaris Skrevet 29. mai 2023 Del Skrevet 29. mai 2023 Blir interresant å se hva dem kan få til med en for-historie til serien. Camina drummer er jo badass good girl, så dette blir et must! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. mai 2023 Del Skrevet 29. mai 2023 Ikke så fan av disse telltale-spillene selv, men jeg klarer å se at det er gode opplevelser. Kult at de lager en om The Expanse. Beste sci-fi serien jeg vet om. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 30. mai 2023 Del Skrevet 30. mai 2023 Skal innrømme at første tanke (etter den første gleden over at spillet kommer snart) var "hvorfor henne?". Det neste som slo meg er at jeg ikke kommer på noen andre figurer jeg heller ville fulgt, kanskje med unntak av hun "Mars-marinen". The Expanse slår meg som noe så snurrig som en utrolig bra og fengende serie med et rollegalleri som er, om ikke uinteressant, så vanskelig å få sansen for 😛 Gleder meg uansett til spillet! Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 30. mai 2023 Del Skrevet 30. mai 2023 herzeleid skrev (3 timer siden): et rollegalleri som er, om ikke uinteressant, så vanskelig å få sansen for What?!? Har vi sett samme serie? Jeg digger hver eneste karakter i den serien, og blir regelrett trist hver gang en av de dør. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 31. mai 2023 Del Skrevet 31. mai 2023 Gringorilla skrev (14 timer siden): What?!? Har vi sett samme serie? Jeg digger hver eneste karakter i den serien, og blir regelrett trist hver gang en av de dør. Enig. Selv karakterene man ikke er fan av så er de gode karakterer som gjør jobben sin. Mange karakterer det er godt å se få litt karma, og noen man skulle ønske fikk det. Eneste kjipe med serien er Cas Anvar som ødelegger karakteren sin i retrospekt ved å være en jævel på ordentlig. 1 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 31. mai 2023 Del Skrevet 31. mai 2023 herzeleid skrev (21 timer siden): Skal innrømme at første tanke (etter den første gleden over at spillet kommer snart) var "hvorfor henne?". Det neste som slo meg er at jeg ikke kommer på noen andre figurer jeg heller ville fulgt, kanskje med unntak av hun "Mars-marinen". The Expanse slår meg som noe så snurrig som en utrolig bra og fengende serie med et rollegalleri som er, om ikke uinteressant, så vanskelig å få sansen for 😛 Gleder meg uansett til spillet! hehe faktisk enig. Det er liksom ikke karakter man blir utrolig knytta til. Men som du sier på tross av dette en utrolig bra serie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå