Gå til innhold

Selge rtx4090 uten å bli rundlurt

Anbefalte innlegg

Ligger noen få av disse ute til salgs, men gitt at jeg har ett røverkjøp av en bil på handa, og er villig til å selge kortet mitt fort og brutalt - hvor bør det prises ? Kortet det er snakk om er ett ca 6 uker gammelt ASUS ROG Strix GeForce RTX 4090 OC Edition. Er ish 15k fornuftig å forvente for hurtig salg, og luke ut useriøse ? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke at noen seriøse kjøper slikt brukt eller at de ikke allerede har skaffet seg kort før 7,5 måneder etter lansering. Ellers er det muligens lavere etterspørsel etter slikt så nært sommerferien.

Forøvrig er det helt vanvittig å ha så dårlig impulskontroll at man kjøper en så påkostet komponent og selger den etter noen få uker. Hvis du trengte komponenten hadde du ikke solgt den før etter flere år ved utskifting.

Hvis du ikke er såpass bemidlet at du kan beholde et skjermkort, men må selge det fort og gæli, har du da egentlig råd til bil?

Lenke til kommentar

Jeg har både hus, biler, båt og campingvogn, men jeg mangler noen kr til en bil jeg enkelt kan tjene 50k på. Pc er i utgangspunktet til salgs hel, men det er vanskelig å selge unna ett slikt system i høy prisklasse fort og brutalt på lørdag, derfor tenkte jeg å nappe ut skjermkortet. 

setter pris på beskymringene dine likevell 

Lenke til kommentar
RRhoads skrev (9 timer siden):

Er det kvittering på det , så vil det ikke være noe problem å få solgt det for 15000,-

Koster ingenting å legge det ut på Finn

Har kvittering og slikt på det ja. 

Ser ut som at bilen det er snakk om skled mellom fingrene på meg, så får se litt hva jeg gjør. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...