Gå til innhold

Rådyrt å hurtiglade

Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp
DrAlban3000 skrev (8 minutter siden):

Ideal verden til MDG er faktisk hyggeligere enn hva som må til for at vi snur trenden på kloden nå som den overbefolkes. Du og jeg må slutte å ta fly, altså hele flyindustrien må legge ned. Snu globaliseringen.

Langt på vei enig.
De få flyturene jeg tar, klarer jeg meg fint uten.
For de fleste er dette unødvendig luksus i en tid med god elektronisk kommunikasjon.
Luftfarten står derfor foran en gedigen nedbygging

Bilen er derimot en nødvendighet i et land som Norge

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Travellingman skrev (På 2.7.2024 den 12:02 PM):

Rådyrt? Nei 😎

https://unox.no/lad-under-tdf/

Nå hurtiglader jeg for kr 1,- på UnoX! Skremmende billig!

Okay; tilfeldighetene skal ha det til at strøm i stikkontakt p.t. er NEGATIV (før avgiftene legges til), så sånn sett ville det vært billigst å lade hjemme. Men jeg er på ferie, uten egnet stikkontakt i nærheten. Å hurtiglade for kr 1,- er mer enn 5 ganger billigere enn nærmeste konkurrent. (Tesla Supercharger er andre-valget mitt. De er normalt sett billigst, spesielt nå når jeg allerede har betalt én mnd abonnement hos de.)

Tilbake til UnoX: dette var en genial ladeopplevelse. Ikke bare er prisen snill, men hør på dette: de tar kortbetaling!

Inn med ladepistolen, bekreft kjapt på en skjerm, tæpp bankkort (her brukte jeg ApplePay, da jeg aldri tyr til fysisk bankkort lenger 🫣), og voila!

Prosessen tok sikkert mer enn to sekunder, men ikke mye mer. Dette var lett. Like enkelt som å fylle bensin jo 😆😬🙄. Ingen app som må lastes ned, installeres og kontinuerlig oppdateres. Intet kundeforhold som må etableres. UnoX vet ikke hva jeg heter, har ikke e-posten min, eller mye annen rask. Og jeg slapp å knote med å registrere visa-kort i app! 

Love!

Vet du? Jeg ble så fornøyd, at jeg derfor kommer til å avlegge UnoX sin vaskehall nå med en gang bilen er ferdig oppladet. Dette selskapet fortjener litt mer av mine penger! Mer av dette! 

IMG_4666.thumb.jpeg.606a7e2f424673bf392d02e9a2a9e5f5.jpegIMG_4667.thumb.jpeg.b6bc88909015bb140ba7bab2811db395.jpeg

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...