Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 23. april Del Skrevet 23. april DrAlban3000 skrev (8 minutter siden): Ideal verden til MDG er faktisk hyggeligere enn hva som må til for at vi snur trenden på kloden nå som den overbefolkes. Du og jeg må slutte å ta fly, altså hele flyindustrien må legge ned. Snu globaliseringen. Langt på vei enig. De få flyturene jeg tar, klarer jeg meg fint uten. For de fleste er dette unødvendig luksus i en tid med god elektronisk kommunikasjon. Luftfarten står derfor foran en gedigen nedbygging Bilen er derimot en nødvendighet i et land som Norge Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 2. juli Del Skrevet 2. juli Rådyrt? Nei 😎 https://unox.no/lad-under-tdf/ 1 Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 4. juli Del Skrevet 4. juli Travellingman skrev (På 2.7.2024 den 12:02 PM): Rådyrt? Nei 😎 https://unox.no/lad-under-tdf/ Nå hurtiglader jeg for kr 1,- på UnoX! Skremmende billig! Okay; tilfeldighetene skal ha det til at strøm i stikkontakt p.t. er NEGATIV (før avgiftene legges til), så sånn sett ville det vært billigst å lade hjemme. Men jeg er på ferie, uten egnet stikkontakt i nærheten. Å hurtiglade for kr 1,- er mer enn 5 ganger billigere enn nærmeste konkurrent. (Tesla Supercharger er andre-valget mitt. De er normalt sett billigst, spesielt nå når jeg allerede har betalt én mnd abonnement hos de.) Tilbake til UnoX: dette var en genial ladeopplevelse. Ikke bare er prisen snill, men hør på dette: de tar kortbetaling! Inn med ladepistolen, bekreft kjapt på en skjerm, tæpp bankkort (her brukte jeg ApplePay, da jeg aldri tyr til fysisk bankkort lenger 🫣), og voila! Prosessen tok sikkert mer enn to sekunder, men ikke mye mer. Dette var lett. Like enkelt som å fylle bensin jo 😆😬🙄. Ingen app som må lastes ned, installeres og kontinuerlig oppdateres. Intet kundeforhold som må etableres. UnoX vet ikke hva jeg heter, har ikke e-posten min, eller mye annen rask. Og jeg slapp å knote med å registrere visa-kort i app! Love! Vet du? Jeg ble så fornøyd, at jeg derfor kommer til å avlegge UnoX sin vaskehall nå med en gang bilen er ferdig oppladet. Dette selskapet fortjener litt mer av mine penger! Mer av dette! 2 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå