Bookworm Skrevet 26. mai 2023 Del Skrevet 26. mai 2023 Hei, jeg hadde eksamen i kjemi for noen dager siden, skriftlig på papir. Da jeg logget meg inn på udir for å sjekke eksamensbesvarelsene mine, merket jeg at skolen hadde klart å lagre feil del 2 papirbesvarelse. Den hadde en annens kandidatnummer og en helt annen besvarelse! Hva kan jeg gjøre? Og hvis jeg ikke gjør noe hva kan konsekvensene være? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 26. mai 2023 Del Skrevet 26. mai 2023 Kontakt de ansvarlige. Resultatet kan bli alt fra underkjent (forkastet) eksamen til bedre karakter. Lenke til kommentar
Bookworm Skrevet 26. mai 2023 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2023 Men den besvarelsen var dårligere så jeg tror det blir dårligere karakater:((( BadCat skrev (8 minutter siden): Kontakt de ansvarlige. Resultatet kan bli alt fra underkjent (forkastet) eksamen til bedre karakter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. mai 2023 Del Skrevet 26. mai 2023 (endret) Bookworm skrev (11 minutter siden): Men den besvarelsen var dårligere så jeg tror det blir dårligere karakater:((( Du bør si fra uansett. Regner med at hen andre klager også. Endret 26. mai 2023 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 26. mai 2023 Del Skrevet 26. mai 2023 (endret) 8 minutes ago, Bookworm said: Men den besvarelsen var dårligere så jeg tror det blir dårligere karakater:((( Handlingens time, er nå. Ta grep på tirsdag. Endret 26. mai 2023 av BadCat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå