andesam Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Har nvidia sound storm lydkort (5.1). Men hvis jeg skal koble til 5.1 lydanlegget mitt så ma jeg bruke lyd inn og mikrofon inngangen til noen av høytalerne for at det skal dunke. Men hvor skal jeg da sette mikrofonen? Dere som har Nforce 2 brikkesett vet sikkert hva jeg snakker om, det er 5 lyd kontakter (de vanlige små) på hovedkortet. Noen som i det hele tatt fatter spørsmålet og har et svar? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Neida, du trenger ikke bruke fem kontakter. To av kontaktene er til front og rear left+right , den tredje kontakten er til sub+center , og de to siste av de fem er til line in og mic. Edit: Husk at det er stereojacks du skal bruke og at hver enkel kontakt har to kanaler. Endret 13. januar 2004 av Tacritan Lenke til kommentar
xthal Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) *glane bak kassa* nei, ser ikke noe problem her, har jo: front bak center+sub line-in mic SPDIF Endret 13. januar 2004 av xthal Lenke til kommentar
andesam Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 kanskje dere missfrostod spørrsmålet... Hvis jeg ikke bruker lud inn og mic kontaktene på hovedkortet så får jeg ikke lyd i senterhøytaleren.... Edit: trykkleif i orginalen Lenke til kommentar
andesam Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 ikke en snute som har noen ideer? Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Så vidt jeg kan forstå er de portene feilmerka. Jeg måtte hvertfall bytte om på pluggene for center+sub og rear right/left. prøv det Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Har HKet 3 eller 5 minijacks på baksiden da? Hvis jeg ikke tar helt feil, så eksisterer det flere nforce2 kort med kun 3 minijacks, f.eks. Abit NF7-V2.0. I så fall kan du ikke ha mikrofon og benytte alle 3 minijacks samtidig. Da må du benytte SPDIF. Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Bumping, tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg