uberhunter Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 den var jo morsom, men ikke så genial som u vil ha d t! Lenke til kommentar
runela Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Har dere ikke humor? Er dette nabolaget for levende døde? Jeg syns den var genial. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hva hadde dette med Zelda å gjøre? Klikket jeg på feil link? Havnet jeg på feil side? Er jeg fra en annen verden? Hvorfor lo jeg ikke? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Negative folk var da. Jeg synes det var litt humor i den Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Så ikke helt det morsomme med den... noe var litt små artig kanskje. Det er forsåvidt 4 år elns siden jeg runna Ocarina of time. Fikk en del flashbacks... Lenke til kommentar
MRN Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hva hadde dette med Zelda å gjøre? Klikket jeg på feil link? Havnet jeg på feil side? Er jeg fra en annen verden? Hvorfor lo jeg ikke? Jeg visste det måtte være noe galt. Fikk sett filmen nå (i Opera av alle ting). Den var underholdene med noen gode poeng som fikk meg til å smile. Men å le seg i hjel? Få vondt i magen? Hva slags humor har dere? Jeg er tydeligvis for gammel - jeg som vokste opp med Zelda fra 1985. (Står så på spill-kassetten, sjekka nettopp. Men tror det står 1986 i spillet.) Lenke til kommentar
Frupp Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Var fin å se på men må vel si meg enig med de som ikke ser helt va som var sååå morsomt med den Lenke til kommentar
Oracel Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 HAHAHAHAHAHAHAHAHA AHAAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHA AHAHAHAHAHA OMG LOL OMFG ROTFLMFAO!!!!!"#r¤asd#¤&/¤%/()%&/)$€ Du er lite kjedelig da MRN!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
MRN Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Kjære oracel Dette sier mye mer om humoren din, enn om meg! Jeg smilte og det var nesten så at jeg koste meg. Men noe *rl-lol* var det ikke. Det er bra at du har humor! Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Små morsom, var for lang og hadde få virkelige artige deler. En annen Zelda film her newgrounds Ganske kul film den og. Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 man må nok spille det for å syntes at den var kul, så derfor syntes jeg den var driiiiitråååååå!! Lenke til kommentar
runela Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 man må nok spille det for å syntes at den var kul, så derfor syntes jeg den var driiiiitråååååå!! Tror det jeg og!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå