adsfiklam Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hei! Lurte på hva som skal til for å få fullscreen på en TV-monitor mens jeg redigerer. Trenger jeg et grafikkort med TV ut eller trenger jeg noe mer eller noe annet? Har bare billig programmvare som VideoStudio 6, MovieMaker 2 og AvidXpress Free. Takk til alle som svarer! Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 tja.. har selv et dv500dvd -redigeringskort fra pinnacle der er det tv out og tv inn og alt du trenger..... koster vel et par tusen.. Finnes jo også billigere kort.... Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 tja.. har selv et dv500dvd -redigeringskort fra pinnacle der er det tv out og tv inn og alt du trenger..... koster vel et par tusen.. Finnes jo også billigere kort.... Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 du kan også kjøpe et Matrox Parhelia-kort, men dette koster i overkant av 3000... Det jeg gjør er å la kameraet stå på videomodus og kjøre video ut fra dataen til firewire og så via kameraet for så å komme seg til TVen ved hjelp av phonokontakter. Funker strålende.... Sannsynligvis den beste løsningen egentlig... Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Men for at dette skal gå må jeg lette etter et kort med tv-ut? Eller er det noe annet man trenger også? Og går det i hvilket som helst program? Tusen takk for svar!!! Endret 16. januar 2004 av yrjan Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 nei du sender video via firewiren til kameraet og så til TVen via phono/scart Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 1000 takk for hjelpen Ursa! Det virka perfekt. Anbefales Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 fantastisk! Som oftest når jeg skal forklare noe teknisk blir det misforståelser i kommunikasjonen (pga min pedagogikk ), og så ender det opp med at jeg må komme for å hjelpe, bare for å finne ut at det er et eller annet uløselig problem en eller annen plass som jeg bruker ca 10 timer på å ikke klare å løse før hjernen min smelter og jeg har hodepine ca en uke Fabelaktig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå