Jack94 Skrevet 24. mai 2023 Del Skrevet 24. mai 2023 Hei, jeg har sendt et produkt i retur på angre rett. Fikk retur sendesedel med sporing av cdon. Siste spor er 12 mai er:… sjekket med posten de sier den er levert til retur avdelingen. Cdon sier det kan ta inntil 2 uker fra jeg sender til retur blir behandlet. vet 17 og 18 mai har vært i mellom. Jeg har purret i går til cdon. hva ville dere gjort? jeg vurderer snart å kontakte banken å opprette en reklamasjon på det. Vet ikke helt om det går på en vare som er sendt i retur. Jeg kan lite hva er mine muligheter i en slik situasjon? er slik bring shelfless de har. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 24. mai 2023 Del Skrevet 24. mai 2023 CDON har sikkert lager utenlands. I tillegg driver de litt som Amazon og tilbyr andre butikkers produkter på egen nettside. Tipper det derfor tar litt tid? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 24. mai 2023 Del Skrevet 24. mai 2023 Nimrad skrev (29 minutter siden): CDON har sikkert lager utenlands. I tillegg driver de litt som Amazon og tilbyr andre butikkers produkter på egen nettside. Tipper det derfor tar litt tid? Selve CDON har lager i Sverige. Hvis det man har kjøpt er merket med en annen butikk, så går det videre dit, og det kan ta tid. 2 uker er nok kun når det er CDON selv. De var greie å ha med å gjøre i gamle dager, men har sluttet å bruke de etter at de omgjorde for noen år siden, og søkemotoren dems ble helt ødelagt, fant da andre butikker som jeg har brukt i stedet. Lenke til kommentar
Jack94 Skrevet 24. mai 2023 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2023 AndersT2 skrev (10 timer siden): Selve CDON har lager i Sverige. Hvis det man har kjøpt er merket med en annen butikk, så går det videre dit, og det kan ta tid. 2 uker er nok kun når det er CDON selv. De var greie å ha med å gjøre i gamle dager, men har sluttet å bruke de etter at de omgjorde for noen år siden, og søkemotoren dems ble helt ødelagt, fant da andre butikker som jeg har brukt i stedet. takk for svar. Jeg husker de var greie før. Jeg velger å holde meg til de som har lager i Norge frem over. Er jo dessverre leit det at cdon han blitt slik. Følge med på om det er andre nettbutikker og slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå