Spillredaksjonen Skrevet 24. mai 2023 Del Skrevet 24. mai 2023 Det neste Total War-spillet legger kampene til det gamle Egypt Total War: Pharaoh lanseres i oktober. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 24. mai 2023 Del Skrevet 24. mai 2023 Kult! Men synd de annonser at det skal få 4 DLC, da blir ved plutselig en veldig dyr affære for en komplett opplevelse. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 24. mai 2023 Del Skrevet 24. mai 2023 6 hours ago, Sjørøver said: Kult! Men synd de annonser at det skal få 4 DLC, da blir ved plutselig en veldig dyr affære for en komplett opplevelse. Måten de har løst DLC på så langt er jo at du får mulighet til å spille mot alle nye grupper de legger til men må kjøpe for å kunne spille som dem. Jeg synes det er en ganske fin ordning. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 24. mai 2023 Del Skrevet 24. mai 2023 Har de gått helt bort fra å utvikle større "tradisjonelle" Total War spill? Medieval, Rome og Empire hadde liksom en mye mer omfattende og variert verden og det skjedde relativt mye mellom iterasjonene, mens det her virker som utgivelsene bære mer preg av "Total War i [sett inn region]". 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. mai 2023 Del Skrevet 24. mai 2023 Et spill satt til hele gamle Midt-Østen hadde vært mye kulere. Særlig siden, helt ærlig, resten av Midt-Østen var mye kulere enn Egypt. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 24. mai 2023 Del Skrevet 24. mai 2023 Meh, gi meg heller nytt Medieval.. Eller Empire. De beste i serien sammen med Rome. Har vel ikke spilte Total War siden Attila... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. mai 2023 Del Skrevet 25. mai 2023 13 hours ago, herzeleid said: Har de gått helt bort fra å utvikle større "tradisjonelle" Total War spill? Medieval, Rome og Empire hadde liksom en mye mer omfattende og variert verden og det skjedde relativt mye mellom iterasjonene, mens det her virker som utgivelsene bære mer preg av "Total War i [sett inn region]". Ja dette føltes veldig som den Total war britannia eller hva enn spillet het, jeg fikk noen timer med underholding fra det(med mods) men var lite og sært. Syns også det er på stor tid å forandre grunnkonseptet, "20 enhets hær" Har de hatt siden 2001, ja jeg vet du kan nå sette sammen 2 hærer på kampanje kartet osv, Men er på tide å gi et skikkelig løft, hærer på 2500 mann er nå old news, gi meg standard hærer på minst 10 000 mann. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. mai 2023 Del Skrevet 25. mai 2023 Shogun og Rome er de eneste spillene i denne serien jeg har holdt ved. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 25. mai 2023 Del Skrevet 25. mai 2023 Egypt er ikke min greie. Jeg også hadde nok mest håpet på Medieval 3. I mellomtiden holder jeg koken med Warhammer III som har blitt mitt favoritt strategi spill. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. mai 2023 Del Skrevet 25. mai 2023 30 minutes ago, GrinderX9 said: Egypt er ikke min greie. Jeg også hadde nok mest håpet på Medieval 3. I mellomtiden holder jeg koken med Warhammer III som har blitt mitt favoritt strategi spill. Er ikke interessert I warhammer, men det er opplagte at der har de gjort en skikkelig jobb. Synd de ikke bruker like mye energi og talent på deres historiske prosjekter Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 25. mai 2023 Del Skrevet 25. mai 2023 Har igrunn gått lei Total war serien for lenge siden. Lenke til kommentar
SirreStrikk Skrevet 27. mai 2023 Del Skrevet 27. mai 2023 Dette spillet skal lages av der samme studiet som laget Troy. Meh. Kampsystemet i Troy var så ufattelig dårlig at jeg har ikke store forhåpningene til det her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå