Spillredaksjonen Skrevet 23. mai 2023 Del Skrevet 23. mai 2023 Sumer Game Fest lokker med tre til fire «ganske store» spillnyheter Showet byr på to timer med trailere og kunngjøringer. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
0laf Skrevet 23. mai 2023 Del Skrevet 23. mai 2023 (endret) Me glejar oss tel Sumer Fest. Får håpe det blir litt mer om Mesopotamia, kanskje om betydningen av elven Tigris og hendelser under Ur den tredjes styre i Urukperioden. https://no.wikipedia.org/wiki/Sumer Fort gjort å skrive feil, men har man ikke i det minste en redaktør som skal lese artiklene før de publiseres? Endret 23. mai 2023 av 0laf Lenke til kommentar
akelbo Skrevet 23. mai 2023 Del Skrevet 23. mai 2023 0laf skrev (1 time siden): Me glejar oss tel Sumer Fest. Fort gjort å skrive feil, men har man ikke i det minste en redaktør som skal lese artiklene før de publiseres? Hei Olaf I dette tilfellet var det jeg som gjorde klar artikkelen til publisering på morgenkvisten, før redaktøren kom seg på jobb. Tydeligvis trykket jeg ikke hardt nok på m-tasten i overskriften, så det tar jeg på min kappe. Det gikk i hvert fall etter planen ellers i artikkelen. Skal være ryddet opp nå. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå