kaffetraktor Skrevet 22. mai 2023 Del Skrevet 22. mai 2023 Hei jeg er 36 år gammel mann som har slitt med angst og redsel for alvorlig sykdom i de siste ukene . For tre uker siden dro jeg til legen med symptomer på urinveisinfeksjon . Urinprøven ga utslag på 2 +proteiner og 3+ på blod . Men ingen utslag på bakterier . Jeg fikk likevel antibiotika kur som hjalp på symptomene . Siden da har jeg tatt to urinprøver til som fortsatt gir utslag på blod . jeg er veldig redd for at det er noe alvorlig som feiler meg fordi det er ikke normalt med 3+ blod i urinen 😕 er det andre som har opplevd det ? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. mai 2023 Del Skrevet 22. mai 2023 Nå vet jeg ikke betydningen av "3+" blod i urin, men jeg har blod i urin. Jeg har vært igjennom utredning og de fant ikke noe galt. Lenke til kommentar
kaffetraktor Skrevet 22. mai 2023 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2023 Dubious skrev (18 minutter siden): Nå vet jeg ikke betydningen av "3+" blod i urin, men jeg har blod i urin. Jeg har vært igjennom utredning og de fant ikke noe galt. Har du synlig blod eller mikroskopisk ? Har du andre symptomer også ? 3+ blod er ikke normalt i urin Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. mai 2023 Del Skrevet 22. mai 2023 kaffetraktor skrev (8 minutter siden): Har du synlig blod eller mikroskopisk ? Har du andre symptomer også ? 3+ blod er ikke normalt i urin Får kun utslag på urintester. Lenke til kommentar
kaffetraktor Skrevet 22. mai 2023 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2023 kaffetraktor skrev (24 minutter siden): Har du synlig blod eller mikroskopisk ? Har du andre symptomer også ? 3+ blod er ikke normalt i urin Kan jeg spørre om din alder og skjønn ? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. mai 2023 Del Skrevet 22. mai 2023 kaffetraktor skrev (31 minutter siden): Kan jeg spørre om din alder og skjønn ? Du burde vite hvor gammel du er 🙃 Jeg fikk vite at jeg har blod i urin når jeg var 16. Dagens alder er ikke relevant. Jeg er mann. Lenke til kommentar
kaffetraktor Skrevet 22. mai 2023 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2023 Dubious skrev (43 minutter siden): Du burde vite hvor gammel du er 🙃 Jeg fikk vite at jeg har blod i urin når jeg var 16. Dagens alder er ikke relevant. Jeg er mann. Ops siterte meg selv hehe jeg skal gjennom CT undersøkelse 😕 er drittnervøs.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå