Eir1k Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg har tenkt å kjøpe ett Radeon 9600Xt kort! Sapphire,Powercolor eller Asus? Mvh Eirik Nålsund Lenke til kommentar
XerioN Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 hørt at sapphire er best. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 hørt at sapphire er best. Powercolor, ASUS, og Sapphire har så og si ingen ytelsesforskjell, størtste forskjellen er utsenede, kvaliteten er så å si bittelitt ulik, thats it. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg har tenkt å kjøpe ett Radeon 9600Xt kort!Sapphire,Powercolor eller Asus? Mvh Eirik Nålsund Jeg ville kjøpt Powercolor med tanke på pris. Eneste som er litt "sucky" er vifta (Som man kan bytte ut, uansett er det en garangtisak). Bortsett i fra det så er ytelse omtrent det samme. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Ettersom det ikke er noe nevneverdig forskjell i ytelse på disse produsentene(såvidt jeg vet) er det vel litt smak og behag innblandet her. Personlig ville jeg gått for Asus Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Ettersom det ikke er noe nevneverdig forskjell i ytelse på disse produsentene(såvidt jeg vet) er det vel litt smak og behag innblandet her. Personlig ville jeg gått for Asus Kvalitet i forhold til pris ja. Godt kort! Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Gexcube (før Gecube) lager også kjempegreie kort, og er vel blandt de billigste på markedet også, tror jeg. se på multicom.no Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 prisguide = Sapphire billigst, so go for it Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 prisguide = Sapphire billigst, so go for it hvis du går inn på multicom's sider så koster gexcube-kortet 4,- mindre Til trådstarter, hvis sapphire-kortene er såpass billige, go for it Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Dårlig bruk av emnfelt, les link i signatur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg