Spillredaksjonen Skrevet 19. mai 2023 Del Skrevet 19. mai 2023 Epic Games Store gir bort Death Stranding Førstemann ut i en ny runde med «mysterietilbud» fra butikken. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 19. mai 2023 Del Skrevet 19. mai 2023 En av mine favorittspill noen gang, men er ikke noe for alle. Her har dere muligheten å teste og finne ut selv, folkens! =) 1 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 19. mai 2023 Del Skrevet 19. mai 2023 Et makeløst spill, men som Chaos skriver ovenfor, er det mulig det er litt for sært for enkelte. Tok noen timer (ca. tre) å komme ordentlig inn i spillet, men lot meg trollbinde helt og holdent etter den litt trege starten. Lenke til kommentar
klork Skrevet 19. mai 2023 Del Skrevet 19. mai 2023 Å være postbud er også gratis og er omtrent det samme, det gir deg også penger! Lenke til kommentar
Iki Skrevet 19. mai 2023 Del Skrevet 19. mai 2023 klork skrev: Å være postbud er også gratis og er omtrent det samme, det gir deg også penger! Var ikke klar over at postbud gikk rundt med skytevåpen for å bekjempe monstre eller stjele pakker fra andre postbud... Lenke til kommentar
germanwhip Skrevet 19. mai 2023 Del Skrevet 19. mai 2023 hva skal man med penger når man kan få likes? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. mai 2023 Del Skrevet 19. mai 2023 1 hour ago, Iki said: 1 hour ago, klork said: Å være postbud er også gratis og er omtrent det samme, det gir deg også penger! Var ikke klar over at postbud gikk rundt med skytevåpen for å bekjempe monstre eller stjele pakker fra andre postbud... Jeg kjenner en postmannen og sier det er nøyaktig det de driver med, spesielt etter privatiseringa av posten og nå som de bare lever 2/3 dager i uka, har de nye tid til overs for gangster virksomhet og monster jakt. Lenke til kommentar
germanwhip Skrevet 19. mai 2023 Del Skrevet 19. mai 2023 1 minute ago, Gunfreak said: Jeg kjenner en postmannen og sier det er nøyaktig det de driver med, spesielt etter privatiseringa av posten og nå som de bare lever 2/3 dager i uka, har de nye tid til overs for gangster virksomhet og monster jakt. outsourcing av gangster greier altså? drive-by-as-a-service? Lenke til kommentar
Zork Skrevet 20. mai 2023 Del Skrevet 20. mai 2023 Igjen? De ga vel vekk dette for noen måneder siden også? Føles ikke helt som førstesidestoff dette... Lenke til kommentar
daihiep Skrevet 20. mai 2023 Del Skrevet 20. mai 2023 Zork skrev: Igjen? De ga vel vekk dette for noen måneder siden også? Føles ikke helt som førstesidestoff dette... Hvis du bare leste.. Jeg misset forrige gang, installerte spillet igår kveld. Skal prøves - etterhvert.... Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 20. mai 2023 Del Skrevet 20. mai 2023 Iki skrev: klork skrev: Å være postbud er også gratis og er omtrent det samme, det gir deg også penger! Var ikke klar over at postbud gikk rundt med skytevåpen for å bekjempe monstre eller stjele pakker fra andre postbud... Hvor trodde du uttrykket "going postal" kom fra da? Lenke til kommentar
Iki Skrevet 21. mai 2023 Del Skrevet 21. mai 2023 Gringorilla skrev (52 minutter siden): Iki skrev (På 19.5.2023 den 17.14): Ekspander Hvor trodde du uttrykket "going postal" kom fra da? Litt annen situasjon der altså. Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 21. mai 2023 Del Skrevet 21. mai 2023 Iki skrev (5 timer siden): Litt annen situasjon der altså. Way to take a joke... 1 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 21. mai 2023 Del Skrevet 21. mai 2023 Spillet er forresten mye mer enn bare en "postmann simulator". MYE, mye mer faktisk. Survival horror, startegi, eventyr. Alt sammen bare strikket sammen i en herlig, surrealistisk reise. Men må nok spilles for å få den biten med seg åpenbart. Var skeptisk selv før jeg spilte det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå