notarget Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hei Har bestilt meg en del ting hos microplex nå. Blant annet Antec TrueBlue 480W Har lest en del tester og denne har blitt veldig bra godkjent og anbefales. Noen som har denne, hva vil du si om den? Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Dårlig at det ikke fulgte med en eneste SATA kontakt. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Ok. men så noe her. Leste her. Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 har storebroren 550w truecontrol, men antar de er rimelig like. du vil nok ikke angre på kjøpet. relativt stillegående ihvertfall. ingenting å si på ytelsen. den kan drive alt helt smertefritt, men som sagt så har jeg ikke helt samme modellen. håper du blir fornøyd uansett. Lenke til kommentar
Rogon Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 jeg har den. er kjempe fornøyd med den, men den jeg har er d ikke s-ata på Lenke til kommentar
bb^ Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg hadde true blue 480W m/sata. Fungerte det yppelig for meg..men har en 550w nå. Truecontrol Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jaja notarget, man kan tydeligvis ikke stole på webshopens info lenger (ikke det at jeg egentlig har gjort det helt og holdendt). Rogon sier jo at det ikke var SATA molexer på hans. Hmmm. Kanskje Microplex fører en eldre versjon enn den du leste om? Ich habe keine ahnung! Lenke til kommentar
hamsterbom Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hei Har bestilt meg en del ting hos microplex nå. Blant annet Antec TrueBlue 480W Har lest en del tester og denne har blitt veldig bra godkjent og anbefales. Noen som har denne, hva vil du si om den? Tror nok det er True Power serien du har bestilt, Microplex har ikke tatt inn True Blue ennå.. Lenke til kommentar
felge Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Dårlig at det ikke fulgte med en eneste SATA kontakt. trenger du sata kontakt til da? Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 koble til s-ata diskene sine kanskje...? så man slipper adapter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå