Spillredaksjonen Skrevet 18. mai 2023 Del Skrevet 18. mai 2023 Tears of the Kingdom solgte 10 millioner på bare tre dager Raskest solgte Zelda-spillet gjennom tidene. Les hele saken på Gamer.no» 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. mai 2023 Del Skrevet 18. mai 2023 Tenk så mange flere kopier det kunne solgt om det var tilgjengelig på Atari 64 også 1 Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 18. mai 2023 Del Skrevet 18. mai 2023 Gunfreak skrev: Tenk så mange flere kopier det kunne solgt om det var tilgjengelig på Atari 64 også Hvem vet, om de hadde gjort det samme som Sega. Lansert på alle andre sine platformer. Kanskje hadde de solgt mer. Men det ser ut til å fungere godt nok. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 20. mai 2023 Del Skrevet 20. mai 2023 Venter til det kommer på PC. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 20. mai 2023 Del Skrevet 20. mai 2023 Paulex skrev (5 minutter siden): Venter til det kommer på PC. Da må du vente til evig tid. Jeg antar at det vil være mulig å emulere spillet før eller siden, men noen offisiell port tror jeg det er nytteløst å vente på. 1 Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 20. mai 2023 Del Skrevet 20. mai 2023 Paulex skrev: Venter til det kommer på PC. Kommer aldri til pc men du kan emulerer i dag. Men det er ikke perfekt enda. Er nok best på Switchen. 1 Lenke til kommentar
Dumdomdam Skrevet 22. mai 2023 Del Skrevet 22. mai 2023 Uderzo skrev: Paulex skrev (5 minutter siden): Venter til det kommer på PC. Da må du vente til evig tid. Jeg antar at det vil være mulig å emulere spillet før eller siden, men noen offisiell port tror jeg det er nytteløst å vente på. Jeg kan ta feil men jeg mener at det var mulig før spillet ble sluppet på switchen. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. mai 2023 Del Skrevet 22. mai 2023 Dumdomdam skrev (4 timer siden): Jeg kan ta feil men jeg mener at det var mulig før spillet ble sluppet på switchen. Ja, det er sant, spillet er så og si likt som det forrige, teknisk sett, så emuleringsprogramvaren som allerede har eksistert i flere år, bør kunne emulere denne oppfølgeren uten noen store problemer. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 26. mai 2023 Del Skrevet 26. mai 2023 Det er nå faktisk det raskest selgende Nintendo spillet ever! https://www.guinnessworldrecords.com/news/2023/5/legend-of-zelda-tears-of-the-kingdom-sells-faster-than-any-nintendo-game-in-hist-750686?fbclid=IwAR0oXb3aL1lmIw6o81hw2ifv4txuflWtH-O3TzC26hjxiMXbdKJiqoq38cY#:~:text=Tears%20of%20the%20Kingdom%20on,Smash%20Bros.%20Ultimate%20in%202018 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå