stamkunde Skrevet 17. mai 2023 Del Skrevet 17. mai 2023 kjøpte google chromecast, men opplever den ikke fungerer optimalt, da helst til direkte sendt tv på nrk. Da stopper tv sendingen hele tiden, at det egentlig blir umulig å følge med på tv. 10 sekunder opphold, og viser i noen sekunder tv... Andre med samme erfaring? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 18. mai 2023 Del Skrevet 18. mai 2023 Nei. Mine har alltid fungert bra. Er det kun NRK? Hvor god er tilkoblingen mellom din chromecast og ditt trådløse nettverk? Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 18. mai 2023 Del Skrevet 18. mai 2023 Den bruker trådløst så den er avhengig av at det tråløse nettet er bra nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 18. mai 2023 Del Skrevet 18. mai 2023 Du bruker ikke tilfeldigvis Telia Play @stamkunde ? Lenke til kommentar
Eskove Skrevet 18. mai 2023 Del Skrevet 18. mai 2023 stamkunde skrev (På 17.5.2023 den 8.44): Andre med samme erfaring? Jeg har stikk motsatt. Har aldri hatt problemer med min cromecast. Heller ikke med NRK, i alle fall ikke med NRK sin egen app. Så hvordan er nettsignalene og hvilken app er det du bruker for å se nrk? Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 19. mai 2023 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2023 ut i fra dere skriver så tror jeg det handler om nettkobling, det er to etasjer i mellom... skriveren fungerte ikke å ha to etasjer i mellom, men fungerer optimalt når det er en etasje i mellom ruter og skriver. forresten youtube fungerer optimalt. men opplever direkte sending på nrk hakker veldig mange ganger, og blir unormalt å se på tv da. Lenke til kommentar
Eskove Skrevet 23. mai 2023 Del Skrevet 23. mai 2023 stamkunde skrev (På 19.5.2023 den 6.42): ut i fra dere skriver så tror jeg det handler om nettkobling, det er to etasjer i mellom... skriveren fungerte ikke å ha to etasjer i mellom, men fungerer optimalt når det er en etasje i mellom ruter og skriver. forresten youtube fungerer optimalt. men opplever direkte sending på nrk hakker veldig mange ganger, og blir unormalt å se på tv da. hvilken app er det du bruker for å se på NRK? Bruker du NRK sin egen app? Eller bruker du en annen app? Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 23. mai 2023 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2023 Eskove skrev (5 timer siden): hvilken app er det du bruker for å se på NRK? Bruker du NRK sin egen app? Eller bruker du en annen app? jeg bruker nrks egen app, iallfall er det allerede lagt inn i chromecasten. Vet ikke om det finnes andre steder jeg kan se nrk enn på nrk s egen plattform. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå