Gå til innhold

Permitterer The Witcher-utviklere etter omstrukturering av Project Sirius

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir spennende å se om CDPR velger å legge inn DRM (light) i dette spillet også slik de nå har sneket inn bakveien i The Witcher 3 😒 Utrolig umoralskt av CDPR å lefle slik de gjør med DRM i eget/egne spill etter å ha gått SÅ hardt ut med at de var anti-DRM tidligere, og at de ikke brukte DRM som salgsargument for å kjøpe spill via GOG.com!!!

https://www.gog.com/forum/the_witcher_3_wild_hunt/the_witcher_3_which_used_to_make_fun_of_drm_now_includes_it_too_discussion_prohibited

Lenke til kommentar
Gjest MKII skrev (5 minutter siden):

Blir spennende å se om CDPR velger å legge inn DRM (light) i dette spillet også slik de nå har sneket inn bakveien i The Witcher 3 😒 Utrolig umoralskt av CDPR å lefle slik de gjør med DRM i eget/egne spill etter å ha gått SÅ hardt ut med at de var anti-DRM tidligere, og at de ikke brukte DRM som salgsargument for å kjøpe spill via GOG.com!!!

https://www.gog.com/forum/the_witcher_3_wild_hunt/the_witcher_3_which_used_to_make_fun_of_drm_now_includes_it_too_discussion_prohibited

Huff. Snakk om overdrivelse. Kan ikke sammenlignes med DRM. Ikke i det heletatt. 

Du får noen ekstra ting hvis du bruker GoG Galaxy. Hva er problemet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
3 minutes ago, RRhoads said:

Huff. Snakk om overdrivelse. Kan ikke sammenlignes med DRM. Ikke i det heletatt. 

Du får noen ekstra ting hvis du bruker GoG Galaxy. Hva er problemet?

Derav DRM (light) som jeg skrev. Og problemet er som jeg også skrev at dette gjøres av CDPR som har brukt som konkret salgsargument at de ikke bruker DRM, og som generellt har gått hardt ut mot bruken av DRM...

Lenke til kommentar
Gjest MKII skrev (23 minutter siden):

Derav DRM (light) som jeg skrev. Og problemet er som jeg også skrev at dette gjøres av CDPR som har brukt som konkret salgsargument at de ikke bruker DRM, og som generellt har gått hardt ut mot bruken av DRM...

Jeg mener fortsatt at det blir feil å kalle det DRM light når det gjelder noen få ubetydelige bonusting for de som bruker GOG Galaxy. Bonusting som ble lagt til gratis sju år etter spillet kom ut. 

Det er ikke sånn at man må bruke launcheren for å få ta i de heller, ei heller fortsatt bruke launcheren etter man har fått tak i de. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...