Gå til innhold

"sirkulerende overflødighetskontroll" ?

hvalfangeren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det dette som på engelsk er "cyclic Redundance Check" eller noe sånt? Det kommer vel ofte av at det er feil på en fil f.eks. Gjerne overføringsfeil på internett el. tror jeg. Du skriver ikke så mye når du får disse "sirkulerende overflødighetskontroll". Kommer de når du står i dusjen, bruker Windows eller går på do?

- Judaz -

Lenke til kommentar

cyclic redundancy checksum er en signatur av filen.om du bruker kaza eller imesh kan du miste info, da filen kanskje har blitt lastet ned fra flere personer, og en endring kan ha skjedd. filen mister sin id. og følglig ikke være lik opprinnelses fila.

prøv å kjør sfc /scannow

mvh

petter

Lenke til kommentar

CRC error, som paca1001 skrev er en checksum for filen. stemmer ikke checksum med filstørrelse/innhold - så er fila pr.def. defekt. ea; Ikke lesbar/forstålig.

Hvis det gjelder alle filtyper.. vel... da er det noe muffens..

Gjerne spesifiser, men det kan jo også hende at du har virus..

..Håper for din del at du mener filer du har lastet ned fra nettet el.lign. overførte filer..

Lenke til kommentar
vet noen her hvorfor "sirkulerende overflødighetskontroll" kommer?

Hvor er denne oversettelsen? I Win? Herregewd ...

hav er det du mener.... jeg har løst mitt prob. ved hjelp av paca (som sitter ved siden av meg og ik gadd og forklare hvorfor det skjedde, fordi han mente det gikk inn det ene øret og ut det andre).....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...