hvalfangeren Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 vet noen her hvorfor "sirkulerende overflødighetskontroll" kommer???? ganske iriterende når det skjer??? Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Er det dette som på engelsk er "cyclic Redundance Check" eller noe sånt? Det kommer vel ofte av at det er feil på en fil f.eks. Gjerne overføringsfeil på internett el. tror jeg. Du skriver ikke så mye når du får disse "sirkulerende overflødighetskontroll". Kommer de når du står i dusjen, bruker Windows eller går på do? - Judaz - Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 jeg dusjer når jeg gårpå do jeg....ehhh..... neida.... nei det kommer når jeg sitter der.... jeg trukke det er no troll inni pcn som fucker opp cdromen så fort du forlater rommet.... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Er det spesielt når du bruker .zip-filer? Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 nope..... gjelder alle filtyper.... Lenke til kommentar
paca1001 Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 cyclic redundancy checksum er en signatur av filen.om du bruker kaza eller imesh kan du miste info, da filen kanskje har blitt lastet ned fra flere personer, og en endring kan ha skjedd. filen mister sin id. og følglig ikke være lik opprinnelses fila. prøv å kjør sfc /scannow mvh petter Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 CRC error, som paca1001 skrev er en checksum for filen. stemmer ikke checksum med filstørrelse/innhold - så er fila pr.def. defekt. ea; Ikke lesbar/forstålig. Hvis det gjelder alle filtyper.. vel... da er det noe muffens.. Gjerne spesifiser, men det kan jo også hende at du har virus.. ..Håper for din del at du mener filer du har lastet ned fra nettet el.lign. overførte filer.. Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 ok takker for svar petter.... men det slutter og komme når jeg skriver det greine eller???? Lenke til kommentar
>echo< Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Det er så forbanna irriterende når det skjer. Får det av og til ved overføring av filer (store filer som filmer) fra cd ti hd. Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Det er så forbanna irriterende når det skjer. Får det av og til ved overføring av filer (store filer som filmer) fra cd ti hd. vet.........drittkjipt.... men det stoppet hos meg når jeg skreiv det greine Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 vet noen her hvorfor "sirkulerende overflødighetskontroll" kommer? Hvor er denne oversettelsen? I Win? Herregewd ... Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 vet noen her hvorfor "sirkulerende overflødighetskontroll" kommer? Hvor er denne oversettelsen? I Win? Herregewd ... hav er det du mener.... jeg har løst mitt prob. ved hjelp av paca (som sitter ved siden av meg og ik gadd og forklare hvorfor det skjedde, fordi han mente det gikk inn det ene øret og ut det andre)..... Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Fikk samme feil når jeg forsøkte å innstallere et spill her om dagen.. suspekte greier. Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Fikk samme feil når jeg forsøkte å innstallere et spill her om dagen.. suspekte greier. men du vet hvordan du fikser det nå????? det står rett der oppe` /l\ l l l Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå