The Very End Skrevet 15. mai 2023 Del Skrevet 15. mai 2023 (endret) Heisan! Vi skal nå fremover hjelpe et familiemedlem med å leie ut bolig hen ikke bor i selv. Men, synes det er vanskelig å finne hva som er rett pris, selv etter lengre sesjoner på Finn. Hvis jeg gir dere noen stikkord, hva sier magefølelse? Øverste etasje i vertikalt delt bolig med eget inngangsparti - grunn skråning oppleves denne som å være på bakkeplan 70 kvm ca 2 soverom (et stort og et lite) pusset opp i 2017 (ute og inne), samtlige rom god standard Veranda Utsikt over sjøen 15 min å gå inn til sentrum av Kristiansand Nesten samtlige busser går forbi to stopp som er 200-250 meter unna, busser med noen få minutters mellomrom Fiber lagt inn Stor parkeringsplass med plass til 4 biler (deles med etasjen under) Ladestasjon med type 2 lader Stor garderobe Stort loft for lagring På forhånd takk! Endret 15. mai 2023 av The Very End Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 15. mai 2023 Del Skrevet 15. mai 2023 En kjapp runde på finn sier meg 12-13 i mnd uten strøm og internett. Med utgangspunkt i feks denne som skal være mer sentralt? https://www.finn.no/realestate/lettings/ad.html?finnkode=262064712 Verdt å huske på at skal man ta høy pris risikerer man også å bytte leietaker oftere, fremfor å ligge litt under snittet og heller leie ut for flere år. Ellers er det ikke nødvendigvis slik at man får høyere leie for en større leilighet eller bedre utsikt osv. Pris trumfer beliggenhet og beliggenhet trumfer resten. Kan man tillate dyrehold kan man gjerne gå opp i pris og stiller også sterkere enn mange andre objekter. Men for å finne fasiten kan man bare legge den ut på finn og se på responsen. 1 Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 15. mai 2023 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2023 29 minutes ago, Marzo said: En kjapp runde på finn sier meg 12-13 i mnd uten strøm og internett. Med utgangspunkt i feks denne som skal være mer sentralt? https://www.finn.no/realestate/lettings/ad.html?finnkode=262064712 Verdt å huske på at skal man ta høy pris risikerer man også å bytte leietaker oftere, fremfor å ligge litt under snittet og heller leie ut for flere år. Ellers er det ikke nødvendigvis slik at man får høyere leie for en større leilighet eller bedre utsikt osv. Pris trumfer beliggenhet og beliggenhet trumfer resten. Kan man tillate dyrehold kan man gjerne gå opp i pris og stiller også sterkere enn mange andre objekter. Men for å finne fasiten kan man bare legge den ut på finn og se på responsen. Dette var veldig hjelpsomt, og vil ta dette med videre i prosessen. Takker så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå