Eir1k Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Sliter fortsatt med å få skiftet over fra Dirtect 3D til Open Gl i skjermkort innstillingene.Den går automatisk tilbake til default.. Jeg har ett Sapphire Radeon 9600 Atlantis 128Ddr kort.. Noen som sliter med det samme? Jeg har en kompis med Sapphire Radeon 9600 Atlantis 256Ddr, og han har akkurat det som problemet som meg.. Vurderer snart å selge kortet og kjøpe meg ett 9600Xt.. (Ps:Får heller ikke clocket opp kortet, det stiller seg automatisk tilbake).... Mvh Eirik Nålsund Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Sliter fortsatt med å få skiftet over fra Dirtect 3D til Open Gl i skjermkort innstillingene.Den går automatisk tilbake til default.. Jeg har ett Sapphire Radeon 9600 Atlantis 128Ddr kort.. Noen som sliter med det samme? Jeg har en kompis med Sapphire Radeon 9600 Atlantis 256Ddr, og han har akkurat det som problemet som meg.. Vurderer snart å selge kortet og kjøpe meg ett 9600Xt.. (Ps:Får heller ikke clocket opp kortet, det stiller seg automatisk tilbake).... Mvh Eirik Nålsund skift topic.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Bedre bruk av emnefeltet, så hadde nok ikke denne posten blitt stengt om få minutter... For å svare... hent ned oppdaterte drivere fra produsentens hjemmeside, og se om det hjelper. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) nye og bedre drivere kanksje kunne vært tingen, men skift topic før moderator kommer og fjerner topic'en og kanksje deg med det samme edit : doh 2 stk mennesker før meg Endret 13. januar 2004 av ballemann Lenke til kommentar
Eir1k Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Greit,greit..Er bare ekstremt lei.. Beklager dårlig oppførsel Mvh Eirik Nålsund Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Greit,greit..Er bare ekstremt lei..Beklager dårlig oppførsel Mvh Eirik Nålsund Ja da får du bytte topic da... Hvis du ikke vet hvor du skal få drivere fra, kan du isåfall få dem her . Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Denne blir stengt på grunn av caps i emne og dårlig emne Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Kan du forklare problemet litt mer nøyaktig? Skjønner ikke hva du hinter til ser du... des,OUT! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Kan du forklare problemet litt mer nøyaktig? Skjønner ikke hva du hinter til ser du... des,OUT! Hvem da? Vi er jo mange som har lagt inn tråder Lenke til kommentar
Eir1k Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Hmm, hvilken driver type skal jeg velge da? RADEON Family? RAGE 128 PRO Family? RAGE 128 FAMILY? Eller RAGE PRO Family? Mvh Eirik Nålsund Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hmm, hvilken driver type skal jeg velge da?RADEON Family? RAGE 128 PRO Family? RAGE 128 FAMILY? Eller RAGE PRO Family? Mvh Eirik Nålsund Du har jo et Radeon kort så det er vel ikke så vanskelig å se hva du skal velge. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Radeon family... Skjønner heller ikke problemet. Du kan ikke bare velge om du vil kjøre D3D eller openGL skjønner du. Dette kommer an på programmet/spillet du kjører, og hva det er laget for. Bytte fra Radeon 9600 til 9600XT? Det var jo veldig gjennomtenkt. Det som skiller disse er i all hovedsak klokkefrekvensene. Og topicen kan kanskje nomineres til den dårligste i dette forums historie? ^thomas^: Hva mener du? (Det vi har skrevet i denne tråden kalles svar...ikke egne tråder. ) Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) radeon family EDIT: woops, 2 stykker svarte før meg Endret 13. januar 2004 av AshtraY Lenke til kommentar
Eir1k Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Når jeg skal legge inn ny driver, skal jeg fjerne den gamle først eller? Deaktivere noe? Mvh Eirik Nålsund Lenke til kommentar
Eir1k Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Kjekt at vi har noen som er like perfekt som deg da Magnus Kopstad Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 gå inn på kontroll panel-> fjern eller legg til programmer -> finn framm ATI driveren/ane og slett den/alt .. Etter det legger du inn updaten.. ELLER høgreklikk på min datamaskin -> maskinvare(?)-> enhetsbehandling-> ATI drivern -> slett Lenke til kommentar
Eir1k Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Takker og bukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg