Gjest 30e4e...994 Skrevet 15. mai 2023 Del Skrevet 15. mai 2023 Gjest MKII skrev (22 minutter siden): Jeg skrev ikke at det er "ingen moral", jeg skrev at det er dobbeltmoralskt av deg hvis du har som mål å gjøre mot andre det du selv klager over at er gjort mot deg. Og det du FORTSATT ikke forstår er at det du omtaler som at "alle" menn gjør, bare blir gjort av 25%, som er alt for mange, men fortsatt LANGT I FRA alle selv om du feilaktig fortsetter og fortsetter og fortsetter og... gjenta det!!! Og jeg kan ikke si å ha sett at det er en eneste i denne tråden som har påstått at det er greit at menn utnytter kvinner!!! Forskjellen er jo at mennene er med på leken, de vil jo ikke ha noe annet enn sex. Jeg følger bare spillereglene. Kommer sikkert ikke til å gjøre det da, jeg får det nok ikke til. Men skal jeg ha sex igjen blir det sånn. Anonymous poster hash: 30e4e...994 Lenke til kommentar
Gjest MKII Skrevet 15. mai 2023 Del Skrevet 15. mai 2023 (endret) 14 hours ago, Guest 30e4e...994 said: Forskjellen er jo at mennene er med på leken, de vil jo ikke ha noe annet enn sex. Jeg følger bare spillereglene. Kommer sikkert ikke til å gjøre det da, jeg får det nok ikke til. Men skal jeg ha sex igjen blir det sånn. Anonymous poster hash: 30e4e...994 Hva er det du ikke klarer å forstå med det at de du generaliserer og omtaler som "menn" er og blir et MINDRETALL?! Jeg for min del er over hodet ikke slik, og tror ikke en eneste en av vennene mine er slik. Av alle jeg kjenner tror jeg det er tre-fire stykker som er slik. De er i et BITTELITE MINDRETALL! Endret 16. mai 2023 av Gjest MKII 1 Lenke til kommentar
Gjest 30e4e...994 Skrevet 15. mai 2023 Del Skrevet 15. mai 2023 Gjest MKII skrev (9 minutter siden): Hva er det du ikke klarer å forstå med det at de du generaliserer og omtaler som "menn" er og blir et MINDRETALL?! Jeg for min del er over hodet ikke slik, og tror ikke en eneste en av vennene mine er slik. Av alle jeg kjenne tror jeg det er tre-fire stykker som er slik. De er i et BITTELITE MINDRETALL! Vel det mindretallet av menn klarer ikke jeg å finne så jeg får nøye meg med de andre. Anonymous poster hash: 30e4e...994 Lenke til kommentar
Gjest MKII Skrevet 16. mai 2023 Del Skrevet 16. mai 2023 14 hours ago, Guest 30e4e...994 said: Vel det mindretallet av menn klarer ikke jeg å finne så jeg får nøye meg med de andre. Anonymous poster hash: 30e4e...994 Djeeeeeeeeeeeeses! Du klarer jo ikke en gang å forstå forskjellen på et mindretall og et flertall!!! 2 1 Lenke til kommentar
Regenburg Skrevet 16. mai 2023 Del Skrevet 16. mai 2023 Foretrekker piken min uten herpes, og pikken min likeså. Derfor unngår jeg de mest belastede bertene som er kjent for å være løse tøser. Sorry Mac. Men alle dere damene vet at en slik pike ikke er bra nok for deres egen sønn/lillebror/ung mann du har sympati for. Samtidig ser vi at damene stort sett (men ikke alle) gir blaffen i hvor mange en mann har pløyd over. Så hva er det vi egentlig drøfter? 2 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 16. mai 2023 Del Skrevet 16. mai 2023 Gjest 30e4e...994 skrev (18 timer siden): Vel det mindretallet av menn klarer ikke jeg å finne så jeg får nøye meg med de andre. Anonymous poster hash: 30e4e...994 Tror det er det mindretallet du er veldig god til å finne. Kanskje du har en type... Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 16. mai 2023 Del Skrevet 16. mai 2023 Regenburg skrev (5 minutter siden): Sorry Mac. Men alle dere damene vet at en slik pike ikke er bra nok for deres egen sønn/lillebror/ung mann du har sympati for. Samtidig ser vi at damene stort sett (men ikke alle) gir blaffen i hvor mange en mann har pløyd over. Kan jo snu litt på det. Tror enda færre damer/menn vil ha en rundbrenner til svigersønn. 1 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 16. mai 2023 Del Skrevet 16. mai 2023 Jeg tror vi har alt å vinne på å ikke dyrke en slags renhets-idé rundt det å ha få/ingen sexpartnere, såfremt man praktiserer sikker sex og ikke risikerer å bli syk, synes jeg folk skal holde på akkurat slik det passer dem, uten at vi skal mene en hel masse om det. 3 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 16. mai 2023 Del Skrevet 16. mai 2023 Atib Azzad skrev (19 minutter siden): Jeg tror vi har alt å vinne på å ikke dyrke en slags renhets-idé rundt det å ha få/ingen sexpartnere, såfremt man praktiserer sikker sex og ikke risikerer å bli syk, synes jeg folk skal holde på akkurat slik det passer dem, uten at vi skal mene en hel masse om det. 100% enig der. 1 Lenke til kommentar
Regenburg Skrevet 16. mai 2023 Del Skrevet 16. mai 2023 RRhoads skrev (2 timer siden): 100% enig der. Å være seksuelt utagerende er ikke en greie som er skadelig for unge jenter da? 1 Lenke til kommentar
Regenburg Skrevet 16. mai 2023 Del Skrevet 16. mai 2023 (endret) RRhoads skrev (3 timer siden): Kan jo snu litt på det. Tror enda færre damer/menn vil ha en rundbrenner til svigersønn. Poenget er at damene påstår at det å ligge rundt ikke gjør dem til "dårlige damer", men de ønsker ikke slike damer til sønnene sine, så de vet at det de hevder ikke er sant. Menn har ikke denne dobbeltmoralen, så det blir i mindre grad et spørsmål. Man ser heller ikke så mange damer rynke på nesen om en mann har nedlagt en masse damer. Endret 16. mai 2023 av Regenburg 2 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 16. mai 2023 Del Skrevet 16. mai 2023 Regenburg skrev (56 minutter siden): Å være seksuelt utagerende er ikke en greie som er skadelig for unge jenter da? Det er bare du som nevner unge jenter her. Jeg snakker om voksne 2 Lenke til kommentar
Regenburg Skrevet 16. mai 2023 Del Skrevet 16. mai 2023 RRhoads skrev (59 minutter siden): Det er bare du som nevner unge jenter her. Jeg snakker om voksne Du preker til koret kjære deg. Ja, takk til flere sklier, mer billige tøser, løsslupne damer først i køen. Jeg står bare å takker og bukker og klapper i vei. (Men setter så klart ikke ring på fingeren til en slik dame. Ikke at jeg tenkte gifte meg uansett) 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 16. mai 2023 Del Skrevet 16. mai 2023 Regenburg skrev (Akkurat nå): Du preker til koret kjære deg. Ja, takk til flere sklier, mer billige tøser, løsslupne damer først i køen. Jeg står bare å takker og bukker og klapper i vei. (Men setter så klart ikke ring på fingeren til en slik dame. Ikke at jeg tenkte gifte meg uansett) Personlig så ville nok jeg gått for noen som har utforsket sin egen seksualitet med flere partnere motfor en som ikke har det. Kanskje hun har utforsket med damer også, bare positivt det. Mange oppegående damer som liker å utforske. Nå har jeg vært sammen med samma dama siden nittitallet, så jeg er ikke ute etter noe nytt "seriøst" forhold med noen andre. Jeg og dama var vel ikke så langt unna jomfruer noen av oss. Vi har da utforsket siden vi ble sammen, sammen med andre, både alene og sammen. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 17. mai 2023 Del Skrevet 17. mai 2023 Her er det en sak om det som diskuteres. https://www.nrk.no/trondelag/seksuell-dobbeltmoral-har-liten-rot-i-virkeligheten-_-forskere-kaller-det-en-myte-1.16395860 Artikkelen viser til forskning, og det viser ingen dobbeltmoral hvis man skal inn i et langvarig forhold, men i korte, typ one-night-stands, så bryr ikke menn seg om hvor mange menn kvinner har hatt, men kvinner bryr seg om hvor mange kvinner menn har hatt. 3 Lenke til kommentar
Regenburg Skrevet 17. mai 2023 Del Skrevet 17. mai 2023 RRhoads skrev (7 timer siden): Her er det en sak om det som diskuteres. https://www.nrk.no/trondelag/seksuell-dobbeltmoral-har-liten-rot-i-virkeligheten-_-forskere-kaller-det-en-myte-1.16395860 Artikkelen viser til forskning, og det viser ingen dobbeltmoral hvis man skal inn i et langvarig forhold, men i korte, typ one-night-stands, så bryr ikke menn seg om hvor mange menn kvinner har hatt, men kvinner bryr seg om hvor mange kvinner menn har hatt. Haha, jeg dauer. Forskningen viser altså at det er motsatt! Lenke til kommentar
Selfuniverse Skrevet 17. mai 2023 Del Skrevet 17. mai 2023 On 5/15/2023 at 9:57 PM, knutinh said: Jeg forstår ikke hvordan det er så vanskelig for deg. Hvis det er ulovlig så er det narkotika. Hvis det er lovlig så er det et rusmiddel. (U-)lovligheten er en del av definisjonen for termen narkotika. Jeg stiller meg bak Skaftetryne her. Vi kan da vel ikke bare akseptere at ett slikt tradisjonelt og ganske så ensbetydende ord som "narkotika" automatisk skal brukes som om noe er ulovlig. Det gir ingen mening for meg. Jeg er godt kjent med at "narkotika" brukes i alle slags negative vinklinger, men at det automatisk skal bety noe ulovlig, der sporer jeg av... Uansett hvilke definisjoner dere har funnet. Det kan hende det er noen her som svært gjerne ikke vil at ett slikt negativt ord skal bli forbundet med en av deres forbruksvarer. Jeg ser og forstår den. Jeg foreslår ett kompromiss. Vi kan lage ett nytt ord, ulovlika, om alle rusmidler/narkotika som er ulovlig. Da kan jeg være med på at vi bruker det ordet for alt som er ulovlig, siden det ikke har blitt brukt tradisjonelt om noe ganske så ensbetydende i fortiden, uavhengig av legalitet. 1 Lenke til kommentar
knutinh Skrevet 18. mai 2023 Del Skrevet 18. mai 2023 Selfuniverse skrev (7 timer siden): Jeg foreslår ett kompromiss. Vi kan lage ett nytt ord, ulovlika, om alle rusmidler/narkotika som er ulovlig. Da kan jeg være med på at vi bruker det ordet for alt som er ulovlig, siden det ikke har blitt brukt tradisjonelt om noe ganske så ensbetydende i fortiden, uavhengig av legalitet. «Forbudt rusmiddel» hadde kanskje vært bedre enn «ulovlika»? Det er ganske innarbeidet at hasj, kokain, heroin etc er «narkotika». Og veldig få vil hevde at alkohol eller tobakk er «narkotika». Å dermed skulle slutte at alkohol gjør mindre skade på samfunnet enn hasj, eller at hasj er like farlig som heroin vil være en feilslutning, men er det noen som gjør det pga terminologien? Det tviler jeg på. Hvis man gjerne vil at hasj skal bli lovlig så er det en helt fair kamp og jeg ser ikke at vi må endre på ords betydning for å kunne gjøre det. Når hasj evt blir lovlig så er det ikke lengre «narkotika». -k 1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 18. mai 2023 Del Skrevet 18. mai 2023 Upopulær mening: kvinner som har lang liggeliste er mer populære hos menn fordi de viser at de har seksuelle behov, kontra de som skal spare seg til de fyller 80 fordi de tror at drømmemannen vil ha en jomfru. Hvis vi kjøper dette med at menn er så starved på seksualitet, selvsagt... generaliseringer er en fin bil. 1 1 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 19. mai 2023 Del Skrevet 19. mai 2023 On 5/15/2023 at 1:50 PM, Guest 30e4e...994 said: Selvsagt er åpent forhold den eneste muligheten, monogami kan man ikke få i et forhold med en mann dessverre. Viktig at kvinner blir bevisst på dette. Anonymous poster hash: 30e4e...994 Man har nok innsett det at gresset er grønnere på andre siden i mange tilfeller nå til dags, og at de som ønsker monogami er nødt til å se til kulturer der dette fortsatt verdsettes. Tror flere og flere vil finne seg partner i utlandet, noe som gjør at det blir mindre marked her. Da blir det slik at de som er igjen og som ikke har vært så heldig å ha fått tak i et monogamt forhold, blir sittende med slike erfaringer som deg. Der man går på rundgang mens man forteller seg selv at alle er like. Realiteten er at man i mange tilfeller velger å ikke annse de som ønsker monogamt forhold som gode nok før man selv er i den alderen at man begynner å innse at man har driti på draget og lagt sine beste år til "eliten". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå