Tart Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg lastet ned et bakgrunnsbilde til min p800 via gprs internett. Bildet er nede og kan vises på browseren men hvordan får jeg lagt dette som bakgrunn på mobilen?? Noen som har god peil??? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Trykk og hold nede stylusen ("pennen") på bildet, så skal du få opp en meny. Der kan du lagre bildet. Etter at du har lagret bildet med et passende navn, kan du alltids finne de igjen i "Bilder". Så trykker du på batteri-ikonet nederst på skjermen, og velger derfira "Innstillinger". Øverst i batteri/skjerm-innstillingene skal det stå "Bakgrunn". Trykk på det feltet der (jeg regner med) det står "Standard", og velg "Bla gjennom..." Let etter bildet ditt der. Hint: Velg "Mappe: Alle", også finner du bildet ditt fort, da de står alfabetisk. Hjalp det? Lenke til kommentar
Tart Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 jepp jepp tusen hjertelig. Løsningen er alltid så enkel ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå