Kristiansen10 Skrevet 13. mai 2023 Del Skrevet 13. mai 2023 Skal anskaffe kamera til bruk for å lage små videoer fra turer jeg tar på Hardangervidda etc. Har vurdert speilrefleks kamera med video funksjon og vanlig standard videokamera. Men det er jo en jungel av produkter.. hva mener dere som har peiling på dette? Kamera vil primært bli brukt til filming. Budsjett ca 2000kr, så Finn.no blir min venn. Finnes det noen gode produkter jeg bør se på? Takk Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 21. mai 2023 Del Skrevet 21. mai 2023 Kan du forklare litt mer detaljert hva du er ute etter? Jeg tror ikke du ønsker et speilreflekskamera! Det er imidlertid litt vanskelig å skjønne hva du egentlig ser for deg. Kanskje legge 2 000 kr til telefonbudsjettet neste gang du trenger ny telefon? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. mai 2023 Del Skrevet 30. mai 2023 Kan du klare deg med noe så enkelt som GoPro mens du er på tur? Det er jo ganske kompakt. Jeg vurderer å skaffe et dedikert videokamera i tilleg til speilrefleks, men det er av litt andre grunner enn deg. Lenke til kommentar
arne22 Skrevet 30. mai 2023 Del Skrevet 30. mai 2023 Har spelrefleks med video, men det er i praksis ikke særlig ofte det blir tatt med ut. Det blir for tungt å drasse på. Nå lager jeg vel bare video på et nokså uprofesjonelt nivå, men i praksis så er det jo mobiltelefonen som blir brukt. Har aldri hatt noen GoPro,men har vurdert og tenkt å kjøpe et slikt opptil flere ganger, for å ha noe som er litt bedre enn mobiltelefonen, men stadig vekk "lite og kompakt". Det hadde jo vært veldig interessant om det er noen med erfaringer med GoPro som kan legge ut anbefalinger eller beskrivelse av erfaringer. Kunne jo vært interessant å hatt med et brukbart videokamera på sokkerferie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå