buffy88 Skrevet 11. mai 2023 Del Skrevet 11. mai 2023 Sitter å leker litt med tanken på å kjøpe meg en kontursag til hobby bruk. Har aldri prøvd det før, så aner ikke om det kommer til å falle i smak, men det ser jo veldig gøy ut da. Men jeg har ikke så lyst å bruke masse penger i tilfelle dette ikke er for meg😅 Men har heller ikke lyst til å kjøpe noe billig drit, som setter en demper på hobbyen før den har begynt😅 Noen som har prøvd denne fra biltema, og vet om den er grei for en nybegynner? https://www.biltema.no/verktoy/handverktoy/sager/kontursag-scs-406-2000047032 Lenke til kommentar
Nepa Skrevet 12. mai 2023 Del Skrevet 12. mai 2023 På grunn av annen erfaring med produksjonsverktøy fra Biltema, ville jeg heller sett etter noe på Finn.no. Enkelte ganger kan det være at noe gis bort. En sag der har nettopp blitt gitt bort, men det er nok relativt sjelden det skjer. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 12. mai 2023 Del Skrevet 12. mai 2023 1299,- så får du Dremel kontursag på Jula. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå