Oter Skrevet 11. mai 2023 Del Skrevet 11. mai 2023 rakk jo selvfølgelig og kjøpe ny pc rett før dette kom ut. med AMD Ryzen 9 7900X CPU,ASUS TUF Gaming X670E-PLUS WIFI Hovedkort og Kingston FURY Beast RGB DDR5 5600MHz 32GB. hadde egentlig tenkt og starte den opp nå i helgen,men har lite lyst til og svi hovedkort og cpu med engang. eller er det bare og kjøre igang? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 11. mai 2023 Del Skrevet 11. mai 2023 Tenker du på uhellene med 7800X3D? Isåfall gjaldt dette de som kjørte på EXPO profil på rammen. Kjører du stock vil nok dette være helt i orden. Bios oppdatering hjelper visstnok også Lenke til kommentar
Oter Skrevet 11. mai 2023 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2023 xClaymanx skrev (2 timer siden): Tenker du på uhellene med 7800X3D? Isåfall gjaldt dette de som kjørte på EXPO profil på rammen. Kjører du stock vil nok dette være helt i orden. Bios oppdatering hjelper visstnok også samme skjer vist med de vanlige som f.eks 7900x også Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. mai 2023 Del Skrevet 11. mai 2023 Av hundre tusenvis av solgte enheter så er det en håndfull som har opplevd dette problemet. Så det hele er nok blåst litt ut av proposjoner. Min rig med Asus B650 og 7700 har stått på 24/7 i 3 måneder og den har ikke brent opp. Lenke til kommentar
Musefella Skrevet 11. mai 2023 Del Skrevet 11. mai 2023 Er først når du aktivere expo at spenningen kan bli for høy, så du kan vente med dette til du har fått oppdatert biosen. Som nevnt ovenfor så er nok problemet litt oppblåst. Lenke til kommentar
Oter Skrevet 17. mai 2023 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2023 Fikk den opp og gå i dag,har ikke oppdatert bios enda,får se hvor stabil den er etter at jeg har spilt endel først,fikk justert skjermen også Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 17. mai 2023 Del Skrevet 17. mai 2023 Etter det jeg har sett så gjaldt dette de som kjørte på EXPO profil på rammen. Før ny versjon av bios så kunne det føre til at SOC spenning på over 1.3V ble brukt, noe som i noen tilfeller ga problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå