tom brandt Skrevet 11. mai 2023 Del Skrevet 11. mai 2023 SERVO : Hei, har mercedescdi diesel W211 150 hk 2005 mod. Skal skifte servoolje, den som er på er Gul, var i kont med ålgård de hadde gul på lager kr 835,- 1 L. Pr å Google men på min mod kommer det opp grønn , ikke gul . Det må jo være en servo olje som erstater Gul ? Alle jeg Googler kommer med en grønn servo veske. ælgærd sa ikke blande Gul og grønn. Er litt foviret, noen som har erfaring med 2005. Mvh Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 19. mai 2023 Del Skrevet 19. mai 2023 tom brandt skrev (På 11.5.2023 den 16.43): ikke blande Gul og grønn Merkelig. Hva skal være problemet med det? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. mai 2023 Del Skrevet 22. mai 2023 Gul servoolje er den gamle typen hydraulikkolje for mekaniske servo'er "reimskivedrift", Den grønne er en nyere type som oftest bruker til elektro-hydrauliske styresystemer. gul hydraulikkolje Lenke til kommentar
Musefella Skrevet 22. mai 2023 Del Skrevet 22. mai 2023 (endret) Fargen betyr ikke så mye, de fleste av de japanske bilene bruker bare vanlig atf olje. Motul anbefaler denne til bilen din ser jeg: https://www.skruvat.no/Hydraulikkolje-MOTUL-MULTI-HF-1L-P1749744.aspx Hvis du kjenner til delenummeret på den originale oljen så er det sikkert mulig å få tak i den rimeligere på nettet enn hos forhandleren også. Endret 22. mai 2023 av Musefella Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå