FruK79 Skrevet 10. mai 2023 Del Skrevet 10. mai 2023 Hei! Ø og Æ på keyboardet mitt har danske oppsett eller noe så de er omvendt av hva jeg er vant med. Hvordan kan jeg bytte om dette? Bare vippe dem av og bytte plass? Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 10. mai 2023 Del Skrevet 10. mai 2023 Hvis ikke hva det står på tastene er så viktig (f. eks. om man bruker Touch-metoden når man skriver og ikke trenger å se på tastaturet), kan man bytte hva som skjer når man trykker på tasten (såkalt remapping) i Windows med Microsoft PowerToys som beskrevet her. Ville ha prøvd det først 😊 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 10. mai 2023 Del Skrevet 10. mai 2023 FruK79 skrev (2 timer siden): Hei! Ø og Æ på keyboardet mitt har danske oppsett eller noe så de er omvendt av hva jeg er vant med. Hvordan kan jeg bytte om dette? Bare vippe dem av og bytte plass? Ja, går an det. Lenke til kommentar
FruK79 Skrevet 10. mai 2023 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2023 (endret) Edit: Funker gull! Tusen takk! Det står både Ø og Æ på begge, så det da kan jeg kanskje bare bytte som du nevner NoBo. Tester det jeg! Endret 10. mai 2023 av FruK79 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå