TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. mai 2023 Del Skrevet 8. mai 2023 Trenger hjelp, oppdaget her for noen dager siden, at dndbeyond.com siden har klikket. 😲 Sidene refresher konstant av seg selv. 😣 Om få minutter etter det får jeg opp denne varslen her. (se bilde-1) Oppdaget her om dagen at er (se bildet-2) denne teller fra 1 til 3 i rundgang (som har rød ring rundt) av seg selv vær gang jeg åpner Beyond nå. Uansett nettleser. Har opplevd dette i flere dager nå. 😔 Har prøvd og raportere dette til Beyond, måtte bruke Twitteren demmes, pga jeg plages med support side demmes. Har enda ikke fått svar. Håper noe her kan hjelpe meg med dette. Bilde-1 Bilde-2 Lenke til kommentar
TwoFace Skrevet 8. mai 2023 Del Skrevet 8. mai 2023 D&D og Dndbeyond er noe dritt. Skift spill, og slipp stresset. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. mai 2023 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2023 (endret) TwoFace skrev (15 timer siden): D&D og Dndbeyond er noe dritt. Skift spill, og slipp stresset. Vet du om flere DnD nettsider da? Så må du gjerne dele dem. Og forresten, allerede begynt og digge DnD. 😍 Endret 9. mai 2023 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TwoFace Skrevet 9. mai 2023 Del Skrevet 9. mai 2023 (endret) Jeg spiller mange andre rollespill, men D&D er for brettspill for meg. Miniatyrer og mye restriksjoner som tar vekk fokus på rollespill. D&D er mer "Rulle terninger"-spill. Jeg liker gode gamle rollespill som Merp, Rolemaster, Call of Cthulhu, Star Wars, Kult, Conan 2d20 og slike spill. Endret 9. mai 2023 av TwoFace Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. mai 2023 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2023 TwoFace skrev (På 9.5.2023 den 15.05): Jeg spiller mange andre rollespill, men D&D er for brettspill for meg. Miniatyrer og mye restriksjoner som tar vekk fokus på rollespill. D&D er mer "Rulle terninger"-spill. Jeg liker gode gamle rollespill som Merp, Rolemaster, Call of Cthulhu, Star Wars, Kult, Conan 2d20 og slike spill. Det er lov det. 😃👍 Lenke til kommentar
chr224 Skrevet 19. mai 2023 Del Skrevet 19. mai 2023 Kanskje prøve et annet spill? Lenke til kommentar
ili Skrevet 22. mai 2023 Del Skrevet 22. mai 2023 Dersom du vil spille d&d over nettet så anbefaler eg https://roll20.net/. Ikke det samme som DnDBeyond, men verdt å sjekke ut om du vil spille mer rollespill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå