Slk2001999 Skrevet 8. mai 2023 Del Skrevet 8. mai 2023 Hei. Jeg har en slk 200 1999 som av og til stopper under kjøring. Når dette skjer er den helt død når jeg prøver å starte igjen med å vri på tenningsnøkkelen. Det er nok strøm på batteriet, men ingen reaksjon på starter. det eneste som skjer samtidig når dette inntreffer er at kjøleviften starter. Så lenge problemet er der går kjøleviften når jeg skrur på tenninge. Så plutseig er alt i orden, når jeg skrur på tenningen. Kjøleviften går ikke og bilen starter og går normalt. Tidsrommet problemet er der varierer fra noen minutter til 1,5 time. Har noen et godt råd? Gudbrand Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 8. mai 2023 Del Skrevet 8. mai 2023 Slk2001999 skrev (5 timer siden): Jeg har en slk 200 1999 som av og til stopper under kjøring. Hvor langt/lenge har bilen kjørt i de tilfellene motoren har stoppet? Lenke til kommentar
Slk2001999 Skrevet 9. mai 2023 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2023 I går kjørte jeg ca 10 min og allt viket greit. Stoppet for å handle og da jeg skulle starte var den helt død igjen. Etter ca 1,5 time startet den og allt normalt🤯 Lenke til kommentar
Slk2001999 Skrevet 9. mai 2023 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2023 Når den først starter igjen, kan jeg kjøre så lenge jeg vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå